  • 21. Data: 2010-06-14 12:15:42
    Temat: Re: Benzyna po 1,2 zł?
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    m pisze:
    > Byłaby ogromna fala nowych rewolucjonistów ze zwolnionych urzędników,
    > prawników, posłów i pokrewnych zawodów

    urzędnik to już nie człowiek, zaobserwowałem to na podstawie znajomego,
    teraz wszystko robi powolutku, kawka, herbatka gazetka. idzie się
    wku.... i to jego powiedzenie, że dobrze że już mi się urlop kończy będę
    mógł odpocząć.

    --
    krzysiek82

  • 22. Data: 2010-06-14 12:16:11
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    Tomasz Pyra pisze:

    > Raczej nie - za duża konkurencja na rynku.
    > Gdyby właściciele stacji byli w stanie się dogadać, to spokojnie do
    > litra by dorzucili jeszcze ze 2-3zł. I ludzie wcale by nie przestali
    > tankować.

    > Głównie za sprawą tego że duży składnik ceny paliwa jest stały.
    > Akcyza to jak pisał J.F. to 1.6zł + VAT = 1.95zł.
    > Do tego marża stacji, koszty przetworzenia paliwa, transportu itp. są w
    > zasadzie stałe.
    > I dlatego zmiana ceny ropy naftowej wpływa na cenę paliw tak jak wpływa.

    Do tego cena jest podawana w USD, którego kurs w stosunku do EUR i PLN
    też nie jest stały.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 23. Data: 2010-06-14 12:16:15
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Pan Piskorz pisze:
    > Tylko weź pod uwagę, że ów górnik pracuje 2x krócej na swoją emeryturę,
    > większość swojego życia więc pasożytuje.
    > P.

    a bierzesz pod uwagę ryzyko jakie on ponosi żebyś miał ciepło w zimę :)?

    --
    krzysiek82

  • 24. Data: 2010-06-14 12:16:24
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-06-14 12:03, Icek pisze:

    > z akcentem na emerytow i gornikow

    Na tych ostatnich, to nie z akcentem...

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 25. Data: 2010-06-14 12:18:08
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-06-14 12:12, m pisze:

    > Użytkownik "Icek" <i...@d...pl> napisał w wiadomości

    > Byłaby ogromna fala nowych rewolucjonistów ze zwolnionych urzędników,
    > prawników, posłów i pokrewnych zawodów

    To wszystko to rozpasane leszcze. Byle grupkę kiboli przeciw nim
    wystawić to się sami pozamiatają. ;)

  • 26. Data: 2010-06-14 12:18:55
    Od: Michał <m...@o...pl>

    > Od dawna wiadomo, ze za kazdy przywilej ktos zaplaci. W tym przypadku
    > kierowcy. Czemu nie mowi z czego zaplacic rzeczy ktore dotychczas sa placone
    > z tego podatku ?

    On kiedyś mówił że chce wszystko co państwowe sprzedać i z tego
    finansować emerytury itp. Chodzi o elektrownie, koleje, drogi, szkoły
    itp itd. jest tego od bardzo dużo.

    Wiadomo po ile są mieszkania w centrum a ile mieszkań dałoby się z robić
    z urzędu miasta? Z jednego nie potrzebnego urzędu spokojnie ze 20
    mieszkań co daje nam 20 * 300 000 zł = 6 000 000. Kasę tę możemy
    inwestować i przez 15 lat możemy dawać 35 ludziom emeryturę po 1600 zł.

    Ale taki urząd to kropla w morzu jeśli chodzi o wartość innych
    nieruchomości. Trzeba skończyć z tą głupotą i jeszcze puki co jest
    szansa że starczy na emerytury. Jeśli dalej będą takie rządy jak do tej
    pory to nieruchomości do sprywatyzowania będzie coraz mniej a zobowiązań
    do wypłat coraz więcej... wtedy ci co pracują wkurzą się jak będą musieć
    płacić realne podatki 95% (teraz płacą tylko jakieś 60-70%) i wyjadą
    gdzieś no i pad polski gwarantowany. Chyba że partie wprowadzą zakaz
    wyjazdu za granicę.

    Pozdrawiam

  • 27. Data: 2010-06-14 12:19:04
    Od: "m" <...@n...pq>

    Użytkownik "Pan Piskorz" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
    > Tylko weź pod uwagę, że ów górnik pracuje 2x krócej na swoją emeryturę,
    > większość swojego życia więc pasożytuje.

    Nie zgodzę się. Praca górnika dołowego jest bardzo wyczerpująca. Na
    emeryturze długo nie pociągnie
    W kopalniach pracują różne zawody. Wielu pasożytów kasuje sporo, na dole nie
    bywając
    Kopalnie są nierentowne? Już twórcy prawa zadbali by dokręcić śrubę
    kopalniom płacącym daniny o których zwykły człowiek nigdy nie słyszał.
    Kopalnie zatrudniają niewielu górników, ale mnóstwo urzędników.

  • 28. Data: 2010-06-14 12:20:37
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-06-14 12:16, krzysiek82 pisze:

    > a bierzesz pod uwagę ryzyko jakie on ponosi żebyś miał ciepło w zimę :)?

    Ja się ogrzewam zimą węglem, ale wolałbym ten importowany - sporo tańszy
    byłby nawet dla mnie, jako odbiorcy końcowego.
    A w byłych kopalniach, to niech sobie na ślunsku metro pobudują - będą
    mieli najbardziej rozbudowaną sieć na świecie. :P

  • 29. Data: 2010-06-14 12:26:00
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    > a bierzesz pod uwagę ryzyko jakie on ponosi żebyś miał ciepło w zimę :)?

    Nie biorę, nie interesuje mnie to.
    Ja np. za kilka - kilkanaście lat będę musiał zmienić swój zawód a do
    emerytury będę miał nadal daleko.
    Za to wciąż będę miał pod opieką jakieś gęby górników, policjantów,
    nauczycieli, urzędników itd.
    P.

  • 30. Data: 2010-06-14 12:27:08
    Od: Michał <m...@o...pl>

    > Byłaby ogromna fala nowych rewolucjonistów ze zwolnionych urzędników,
    > prawników, posłów i pokrewnych zawodów

    No to wysokie kary i spokuj. Dziś uczciwi pracowici ale słabi
    psychicznie ludzie ćpają i popełniają samobójstwa bo urząd ich się
    czepia i nie mogą pracować tak jakby chcieli.