  • 141. Data: 2010-06-15 22:26:42
    Temat: Re: Benzyna po 1,2 zł?
    Od: Shreek <p...@M...onet.pl>

    Cavallino napisał(a):

    > Czy Ty usiłujesz twierdzić, że to nauczyciel w państwowej szkole nauczy
    > drugoklasistę angielskiego, a nie native speaker na swoich lekcjach?
    > Bo jeśli nie - to po co te brednie o trudzie?
    > Praca jak każda inna, powodów żeby była inaczej traktowana brak.

    Ależ Ty pierdolisz.
    Jeśli jesteś przekonany, że podstawówka to fabryka umiejętności to się
    nie dziw później, że głąby kradną, demolują, biją...
    Native speaker owszem nauczy co ma nauczyć ale uczeń jak był chamem tak
    nim zostanie.
    Szkoła została zepchnięta na margines bo przecież niczego nie uczy no i
    mamy efekty takie jak opisne na tej grupie o kradzieży znaczka L.

    Jak to kiedyś powiedział ktoś (chyba Bismarck): Jak nie zapłacisz dobrze
    nauczycielowi to będziesz później dwa razy tyle płacić policjantowi...

    --
    M.

  • 142. Data: 2010-06-15 23:08:34
    Od: jacek2v <j...@g...com>

    On 14 Cze, 11:48, krzysiek82 <s...@u...pl> wrote:
    > neoniusz pisze:> Niestety prawda...
    >
    > Czyli tak państwo rżnie obywateli w dupę. I jak tu być patriota?

    A to już nie do końca prawda.
    Kiedyś w prasie znalazło się wyliczenie ile na co idzie kasy z litra
    benzyny i okazało się, że marża jest równie wysoka co podatki.

    Pzdr.

  • 143. Data: 2010-06-15 23:22:51
    Temat: Re: Benzyna po 1,2 z??
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 15 Jun 2010 19:48:14 +0000 (UTC), masti wrote:
    >Dnia pięknego Tue, 15 Jun 2010 21:38:18 +0200, osobnik zwany J.F.

    >a jak on to sprawi?

    Normalnie - odmowa zezwolenia, pala policjanta, i chemiczna kastracja
    :-)

    >z naciskiem na "chyba"

    A pamietasz jak ich nazywali jeszcze Partia Aferalow ?

    J.

  • 144. Data: 2010-06-15 23:49:14
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Shreek" <p...@M...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ależ Ty pierdolisz.
    > Jeśli jesteś przekonany, że podstawówka to fabryka umiejętności

    Nie, jestem przekonany do czegoś odwrotnego.
    Tak jak jestem przekonany, że Twój wychowawca, razem z ojcem, za mało pacha
    używali, że sobie na takie chamstwo na grupach pozwalasz.

  • 145. Data: 2010-06-15 23:53:02
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 15 Jun 2010 23:22:51 +0200, osobnik zwany J.F.
    wystukał:

    > Normalnie - odmowa zezwolenia, pala policjanta, i chemiczna kastracja
    > :-)

    na co zezwolenia?

    > A pamietasz jak ich nazywali jeszcze Partia Aferalow ?

    PiS?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 146. Data: 2010-06-16 00:56:09
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Icek" <i...@d...pl> wrote in message
    > ja do polityki sie nie pcham ale biernym tez nie jestem.
    > Niestety sam beznadziejnego systemu nie pokonam

    W jaki sposób prezentujesz swoją aktywność?

  • 147. Data: 2010-06-16 01:04:35
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 15 Jun 2010 21:53:02 +0000 (UTC), masti wrote:
    >Dnia pięknego Tue, 15 Jun 2010 23:22:51 +0200, osobnik zwany J.F.

    >na co zezwolenia?

    Na paradowanie :-)

    >PiS?

    Nie, zdecydowanie nie pis :-)

    J.

  • 148. Data: 2010-06-16 09:42:04
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > W jaki sposób prezentujesz swoją aktywność?

    np. ostatnio napisalem 2 skargi na sytuacje komunikacyjna w miescie.

    1. do komendanta SM we wroclawiu skarzac sie na poparkowane gdzie popadnie
    auta co prowadzi do powstawania wiekszych korkow i braku mozliwosci
    przejscia po chodniku pieszych. Dostalem odpowiedz, ze "SM odholowala _89_
    aut w przeciagu 5 miesiecy bo wiecej nie bylo gdzie bo auta poparkowane sa
    prawidlowo i problem zle parkujacych aut nie wystepuje". wiecej na
    www.sm-wroclaw.pl

    2. do ZDiUMu ze spostrzezeniami o zrodle korkow w bardzo konkretnych
    miejscach we wroclawiu (np. karkonoska). Byla to odpowiedz na wywiad kogos z
    centrum zarzadzania ruchem w ktorym przeczytalem, ze robia co w swojej mocy
    i maja same sukcesy a korki sa spowodowane nie glupimi rozwiazaniami tylko
    innymi czynnikami. Nie dostalem odpowiedzi.

    Icek

  • 149. Data: 2010-06-16 09:51:12
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    W dniu 2010-06-15 18:18, Icek pisze:

    > to juz nauczyciele pracuja az 12h na tydzien ??
    >
    > Fajnie im, pensje dostaja. Ja musze siedziec 40h w tygodniu
    >

    > Icek

    No to widać, że znasz nauczycieli...

    To, że kilka godzin jest społecznie to już nie wiesz, to że lekcje
    trzeba przygotować także pewnie nie wiesz, oceny pisze się w czasie
    wolnym, ale co tam, przecież nauczyciel pracuje kilka godzin dziennie...
    większość wydruków na swój koszt jak i czasem jakaś pomoc dydaktyczna,
    plus literatura, żeby się rozwijać, tez nie jest tania. zadania
    sprawdzać też trzeba i myslisz, że w godzinach pracy? :)

    Ty siedzisz _tylko_ 40h w tygodniu, a nauczyciel od rana do wieczora.

  • 150. Data: 2010-06-16 09:57:19
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wydruków na swój koszt jak i czasem jakaś pomoc dydaktyczna, plus
    > literatura, żeby się rozwijać, tez nie jest tania.

    Taaa, bo nikt oprócz nauczycieli publicznych szkół nie czyta nic związanego
    z zawodem, ani nie musi się do roboty przygotowywać....
    Daj sobie siana z tą demagogią.