  • Data: 2010-04-09 16:05:25
    Temat: Re: Bendiks?
    Od: Karol Y <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W przeciągu tygodnia, każde następne odpalenie, to dobitnie było
    słychać, że kręci coraz wolniej (za każdym odpaleniem, wykonanie jednego
    obrotu - słuchowo - wymagało od niego coraz więcej siły, tak jakby opór
    był coraz większy). Aż ostatnie przekręcenie kluczyka spowodowało, że
    wydawał już tylko dźwięk jakby "zwarcia" / przepływającego prądu -
    podobny (i już nie kręcił).

    Oczywiście pierwsze podejrzenie padło na akumulator, naładowałem go do
    pełna (roczny wtedy), ale po podłączeniu nic się nie zmieniło. To
    pomyślałem, że może akumulator padł, pomimo że wskazywał 12V, ale próba
    z kablami od sąsiada też nic nie zmieniła.

    Także sam pykający elektromagnes teraz i żadnych innych dźwięków nie
    wyglądało mi na szczotki, bo tamten objaw był wyraźnie inny.

    > Karolu,żyjesz?

    Przepraszam, tydzień się zaczął i nie miałem kiedy zajrzeć, tym bardziej
    że... przeszło. Nic jeszcze nie zrobiłem, poza umyciem auta ;-)
    a na razie wszystko wróciło do normy. Także nie wiem, dlaczego stukał
    wtedy tylko elektromagnes, ale wygląda przynajmniej na razie, na
    jednorazowy objaw.

    --
    Mateusz Bogusz