  • 41. Data: 2011-08-25 14:05:45
    Temat: Re: Belgijska droga
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 25 Aug 2011 06:51:22 +0200, Mari@ napisał(a):

    > Po drugie to drzewa przy drogach sadzi się po to by zimą było ją widać.
    > Na drogach wśród pół zawiewany śnieg potrafi zasypać drogę równo z
    > polami i tylko dzięki drzewom widać którędy biegnie.

    Przypominam, że jest jeszcze coś takiego, jak słupki od pikietażu. A jeśli
    ich nie widać spod równej warstwy śniegu to i tak nie przejedziesz.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 42. Data: 2011-08-25 14:14:38
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Arek wrote:

    > I jeszcze Twoją pustą głowę.

    twojej nie trzeba i tam nie masz mózgu :)

  • 43. Data: 2011-08-25 14:56:56
    Od: Xiant <x...@p...nospam.onet.pl>

    W dniu 2011-08-25 10:34, Andy Niwiński pisze:

    > "Przemyslaw Czaja" <p...@p...fm> schrieb im Newsbeitrag

    > A zastanowiłeś się jakim trzeba być "miszczem", żeby w to jedyne drzewo
    > wjechać?
    Witam

    Czasami to zwykly, pier... pech. Ale kiedys jechalem w takiej wiosce pod
    Wroclawiem. Droga zakreca w jednym miejscu o 90* i na tym zakrecie ...
    potezne drzewo ... Tutaj akurat mogli by to wyciac bo chyba lepiej
    wypasc w pole niz w pien ale coz ...

    Pozdrawiam
    Xiant

  • 44. Data: 2011-08-25 15:27:09
    Od: z <z...@g...pl>

    Aleksander pisze:

    > Po takich dróżkach przemieszcza się tylko ruch lokalny
    > - małe natężenie - naprawdę nie ma się czym podniecać.

    Ale po jaką cho... wydawać tyle kasy na te wysepki?
    Wystarczyłoby te drzewa oznakować.
    Sztuka dla sztuki. Pewnie jakiś biurokrata jest z siebie bardzo dumny. :-)

  • 45. Data: 2011-08-25 17:20:53
    Od: "mm" <m...@x...pl>

    >Jednego razu było to wielkie Bydlę, które wylazło prosto pod koła z lasu :)

    Las z jednym drzewem 8-()

  • 46. Data: 2011-08-25 17:24:35
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-08-25 12:56:56 +0000, Xiant <x...@p...nospam.onet.pl> said:

    > Ale kiedys jechalem w takiej wiosce pod Wroclawiem. Droga zakreca w
    > jednym miejscu o 90* i na tym zakrecie ... potezne drzewo ... Tutaj
    > akurat mogli by ...

    ...kierowcy zacząć myśleć.
    Dobrze, że stoi tam to drzewo - sprawni umysłowo inaczej mogą na nim
    sprawdzić, czy da się wziąć zakręt 90° z prędkością nadświetlną.

    --
    Bydlę

  • 47. Data: 2011-08-25 17:49:11
    Od: "Crimson" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Mari@" napisał w wiadomości grup

    *** To proste - po pierwsze malowniczo wygląda :)
    Po drugie to drzewa przy drogach sadzi się po to by zimą było ją widać.
    Na drogach wśród pół zawiewany śnieg potrafi zasypać drogę równo z
    polami i tylko dzięki drzewom widać którędy biegnie.
    A że latem dawcy muszą popierdalać, nie mieszcząc się na często wąskich
    i zniszczonych drogach to już inna sprawa...

    I żeby niemieccy piloci widzieli gdzie bombardować ...

    --
    +-- "Mari@" & "BrownSugar" - GSX 1100F --+
    + Slow Rider & Road Lamer MC President +

  • 48. Data: 2011-08-25 18:56:43
    Od: R2r <b...@a...pl>

    W dniu 2011-08-25 17:20, mm pisze:

    > Las z jednym drzewem 8-()

    Matematyki się uczył?
    "Graf bez cykli nazywamy lasem. Las spójny nazywamy drzewem. "
    :-)

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 49. Data: 2011-08-25 22:47:21
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Bo większość z nich sadzono jak jeździły furmanki, albo samochody
    > osiągające w porywach 50 na godzinę. To nie jest zbyt skomplikowane, żeby
    > do tego dojść, drogi Watsonie.

    Po pierwsza skad teza, ze wiekszosc? Po drugie nawet jesli pierwsze
    prawdziwe (smiem watpic) to co z mniejszoscia? Nie wysilaj sie, mozesz sie
    co najwyzej wycofac.

  • 50. Data: 2011-08-25 23:02:49
    Od: "PM" <x...@w...pl>

    ?>> A ja widziałem sytuację, kiedy auto było wbite w podporę mostu.

    > i domy, i przystanki autobusowe, i pieszych, i innych użytkowników drogi
    patrz, na autostradach likwidują
    ciekawe po co.

    (co do użytkowników to likwidują tylko tych z przeciwka)