  • 11. Data: 2009-09-23 14:05:50
    Temat: Re: Bedziesz Mial Wydatki czyli co sie dzieje w dyfrze K1200S po 24kkm
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    "Jasio" <b...@g...pl> wrote:

    >W ostatnim numerz "Motocykla" jest test chinskich skuterów: lozysko
    >glówki ramy poszlo sie kochac po 601km przebiegu, lampe przednia
    >trzeba bylo udoskonalac przy pomocy tasmy, zeby nie oswietlala
    >kierowcy itp.

    Tej, a pisalo tam czy to lozysko poszlo se z powodu tego ze bylo zle z
    natury czy dlatego ze bylo zle zamontowane/uszkodzone przy montazu?
    Tak tylko pytam. Pech (tak to musial byc pech;) sprawil, ze poniekad
    pod moja opieke trafil wprawdzie nie skuter ale chinski chopper...
    Pierwsze co rzucilo sie w oczy to ordynarne rzeznictwo tego, kto to u
    nas w kraju skladal...
    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 12. Data: 2009-09-23 14:47:30
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Jacot"
> [...]
    > pod moja opieke trafil wprawdzie nie skuter ale chinski chopper...
    > Pierwsze co rzucilo sie w oczy to ordynarne rzeznictwo tego, kto to u

    We firmie w ktorej pracowalem na montaz slynnego "Junaka" skazano niezlego
    aczkolwiek podpadnietego mechanika ktory liczyl ze szef bedzie docenial jego
    fachowosc....
    Za kpl zlozenie moto ktory przychodzil w skrzynkach mial wynagrodzenie cos
    ok 12 pln z tego co pamietam.
    Skladal je w nieogrzewanym hangarze, bez zadnych instrukcji,
    specjalistycznych przyrzadow czy narzedzi - zgodnie z zalozeniem szefa , ze
    jak jest dobry spec to sobie poradzi. Dodam ze gosc wczesniejsza wiedze o
    motocyklach czerpal z filmow no i faktu ze czasem ja przyjechalem na moto do
    roboty :)
    A i tak motocykle zlozene przez niego jezdzily i wygladaly nienajgorzej w
    stosunku n.p. do dzisiejszych chinskich skuterow.

    --
    Tytus
    żółte najszybsze

  • 13. Data: 2009-09-23 18:36:43
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    "Tytus" <t...@g...pl> wrote:

    >jak jest dobry spec to sobie poradzi. Dodam ze gosc wczesniejsza wiedze o
    >motocyklach czerpal z filmow

    Obawiam sie, ze w przypadku sprzedazy przez jakies pokatne domy
    towarowe czy inne 'geesy' to moze wygladac jeszcze gorzej. Dosc
    powiedziec, ze urwali np. srupke w obejmie pompy hamulcowej wiec
    skrecili na jednej a w dziure drugiej wetkneli wkreta oklejonego
    izolacja, z podobnym lbem.
    To ze leb byl tylko podobny wysypalo sprawe, w innym przypadku mogloby
    sie to ujawnic dopiero wtedy, kiedy by dziewczynie odpadla pompa w
    czasie hamowania a ten motor w ogole hamuje na razie tylko przodem.
    Ogolem sadze, ze gdyby ktos wpadl na pomysl sprzedawania tego w
    paczkach do samodzielnego skladania, odpowiednio taniej i z dobra
    instrukcja montazu, to daloby sie to ladnie wylansowac;)

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 14. Data: 2009-09-23 20:47:18
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Jacot" napisał w wiadomości

    > Tej, a pisalo tam czy to lozysko poszlo se z powodu tego ze bylo zle
    > natury czy dlatego ze bylo zle zamontowane/uszkodzone przy montazu?

    Nie pamiętam. Jak gdzieś w kiosku leży niedaleko, że zdążysz przejrzeć
    zanim kioskarka się zorientuje - to szukaj numeru z tekstem "Gramy w
    Chińczyka" na okładce.
    Ja tego też nie kupiłem. (:

    --
    Jasio
    vx etz

  • 15. Data: 2009-09-23 21:32:55
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    "Jasio" <b...@g...pl> wrote:

    >Nie pamiętam. Jak gdzieś w kiosku leży niedaleko, że zdążysz przejrzeć
    >zanim kioskarka się zorientuje - to szukaj numeru z tekstem "Gramy w
    >Chińczyka" na okładce.

    O psiakosc, przypadkiem mam taka mozliwosc, ze skanowaniem wlacznie:)
    Jesli to biezacy numer to powinno wydac, one sie rzadko sprzedaja;)

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10