eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleBedziesz Mial Wydatki czyli co sie dzieje w dyfrze K1200S po 24kkm › Re: Bedziesz Mial Wydatki czyli co sie dzieje w dyfrze K1200S po 24kkm
    From: doktorski <d...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Bedziesz Mial Wydatki czyli co sie dzieje w dyfrze K1200S po 24kkm
    Date: Wed, 23 Sep 2009 00:28:19 -0700 (PDT)

    On 23 Wrz, 09:09, "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl> wrote:

    > a czy ktos pokusil sie o diagnoze - DLACZEGO tak sie stalo przy zadbanym,
    > salonowym, niestarym i serwisowanym motocyklu?!?
    Do wczoraj bylem sklonny zgodzic sie z teoria, ze brak wymiany oleju
    (przez 2 lata produkcji BMW uwazalo, ze olej w dyfrze nie bedzie
    podlegal wymianie, pozniej zmienili procedury) byl powodem padania
    lozyska ataku co powodowalo niewspolosiowosc przekladni i efekt jak na
    zdjeciach. Po sekcji juz tak nie sadze. Lozyska sa ok, brak luzow,
    ktore uzasadnialyby takie zniszczenia. Teraz twierdze, ze to po prostu
    wada materialowa ataku. Przy czym to tylko moje domysly nie
    potwierdzone _zadnymi_ badaniami.

    pzdr, dr
    K12S/525