  • Data: 2022-06-14 12:39:06
    Temat: Re: Będzie hejt!
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:t899ke$iht$1$C...@n...chmurka.net...
    W dniu 14-06-2022 o 07:56, Mirek Ptak pisze:
    [...]
    >Ja to widzę inaczej - temat Cię uwiera, może nawet podświadomie.
    >Trochę przez zawiść, a trochę przez niespełnione marzenie, więc nie
    >mogąc zjeść tego ciastka, bierzesz udział w jego hejtowaniu.....

    psycholog amator :-)

    A moze to Ciebie temat uwiera - chciales miec elektryka, masz, tylko
    ... to zły wybor był.
    Bo ... jak długo te elektryki miałes ?

    >I tak samo jest w przypadku pozostałych ev-hejterów (o ile ktoś z
    >nich nie jest wprost opłacany za czarny pr w temacie, bo wtedy
    >kierują nim inne pobudki).

    >Ale spoko, tak jak kiedyś fanatycy koni przegrali z samochodziarzami,
    >tak i Wasz głos teraz nic nie znaczy.

    Czekaj czekaj - ropa sie skonczy, i nie wiadomo, czy konie nie wrocą
    :-)

    >Szkoda tylko, że swoim bezsensownym hejtem, zakłócacie możliwość
    >poznania faktycznych aspektów nowej technologii tym, którzy są nią
    >zainteresowani i chcieliby się czegoś dowiedzieć.

    Czemu zakłócamy?
    Moze własnie uzupełniamy.

    Elektrykiem mozna szybko pojechac ... ale na razie nie w Polsce, bo
    superchargerow brak.
    Elektryk jezdzi tanio ... jak naładujesz z darmowej ładowarki,
    a takich coraz mniej, i pewnie znikną.

    >Np. o tym jak ona wygląda w praktyce, jak dobrze dobrać bev do
    >potrzeb, a jak go nie kupować, na co uważać itd

    O to to to ... masz, pisz, tylko obiektywnie.
    A nie tam "elektryk dobry jest, bo nikt nie chce jechac wiecej niz
    400km dziennie :-)

    J.