-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.task.gda.pl!news.amu.edu.pl!moon.a
stro.amu.edu.pl!bori
From: Wojtek Borczyk <b...@m...astro.amu.edu.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Bebny a tarcze
Date: Tue, 9 Aug 2011 12:34:25 +0200
Organization: Adam Mickiewicz University
Lines: 21
Message-ID: <a...@m...astro.amu.edu.pl>
References: <4e3c4908$0$3497$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@l...institute.com> <j1mtik$s93$4@mx1.internetia.pl>
<1...@l...institute.com> <j1mtoq$upd$1@mx1.internetia.pl>
<a...@l...institute.com> <j1mu3i$tn$1@mx1.internetia.pl>
<1...@l...institute.com> <j1mv5u$6a5$1@mx1.internetia.pl>
<1...@l...institute.com> <j1mvpe$940$1@mx1.internetia.pl>
<1n76w1q3ruv4u$.dlg@lepper.institute.com>
<j1n105$f30$1@mx1.internetia.pl> <elryk4qkszn5$.dlg@lepper.institute.com>
<j1n1mr$i1k$1@mx1.internetia.pl> <3...@l...institute.com>
<j1ojkn$bmf$1@mx1.internetia.pl> <e...@l...institute.com>
<j1or9q$bqa$1@mx1.internetia.pl>
<a...@m...astro.amu.edu.pl>
<s...@c...net> <j1pdee$br4$1@news.net.icm.edu.pl>
<a...@m...astro.amu.edu.pl>
<j1qjte$h0k$1@mx1.internetia.pl>
NNTP-Posting-Host: moon.astro.amu.edu.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: TEXT/PLAIN; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8BIT
X-Trace: sodden.amu.edu.pl 1312886066 5581 150.254.66.120 (9 Aug 2011 10:34:26 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...edu.pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 9 Aug 2011 10:34:26 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <j1qjte$h0k$1@mx1.internetia.pl>
User-Agent: Alpine 2.00 (BSF 1167 2008-08-23)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2391054
[ ukryj nagłówki ]On Tue, 9 Aug 2011, PM wrote:
> aaa to Ty na powaznie pisałeś o ubywaniu masy, to nie był żarcik?
W kontekście wpływu momentu bezwładności bębna na skuteczność hamowania
jak najbardziej był to żarcik, bo i post na który odpowiadałem uznałem za
żart ;-)
> po drugie primo to nie zrozumiałeś o co chodzi z zachowaniem pedu chodzi
> o taki efekt: siedzisz na krzesełku biurowym krecisz się w kółko i
> wysuwasz ręce na boki - prędkość kręcenia spada więc z bębnem bedzie
> podobnie podczas hamowania rozszerzy się wiec jego masa będzie poruszała
> się po okręgu o wiekszym promieniu.
Aaa, więc o to Ci chodziło - no zgoda, ale jest baaaaardzo mało skuteczny
mechanizm hamujący ;-)
Pozdrawiam :)
W.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Przednich p-mgielnych nie wolno bez mgły
- silnik-chwilówka
- kraje nieprzyjazne samochodom
- parking Auchan
- przegląd za mną
- Na co komu okna
- Mój elektryk
- Spalił się autobus :-)
- 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- wodor
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
Najnowsze wątki
- 2025-03-16 Co powinno spotkać "adwokatów dwóch" uczestniczących w przesłuchaniu świadka do którego nie dopuszczono adwokata świadka?
- 2025-03-16 Przednich p-mgielnych nie wolno bez mgły
- 2025-03-16 Co w KANADZIE wolno komercyjnie (na razie się nie czepili?)
- 2025-03-16 silnik-chwilówka
- 2025-03-16 Prokurator Wrzosek "Bezstronna" nie przyczynia się do śmierci (dowodnie) - oświadcza bodnatura [Dwie Kacze Wieże]
- 2025-03-15 kraje nieprzyjazne samochodom
- 2025-03-15 parking Auchan
- 2025-03-15 Art. 19.1 ustawy o ochronie praw autorskich
- 2025-03-15 przegląd za mną
- 2025-03-15 Na co komu okna
- 2025-03-15 Mój elektryk
- 2025-03-15 Fejk muzyczny czy nie fejk
- 2025-03-15 China-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-15 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL (Logistyka, WMS, Produk
- 2025-03-15 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=