eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyBebny a tarczeRe: Bebny a tarcze
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.task.gda.pl!news.amu.edu.pl!moon.a
    stro.amu.edu.pl!bori
    From: Wojtek Borczyk <b...@m...astro.amu.edu.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Bebny a tarcze
    Date: Tue, 9 Aug 2011 12:34:25 +0200
    Organization: Adam Mickiewicz University
    Lines: 21
    Message-ID: <a...@m...astro.amu.edu.pl>
    References: <4e3c4908$0$3497$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@l...institute.com> <j1mtik$s93$4@mx1.internetia.pl>
    <1...@l...institute.com> <j1mtoq$upd$1@mx1.internetia.pl>
    <a...@l...institute.com> <j1mu3i$tn$1@mx1.internetia.pl>
    <1...@l...institute.com> <j1mv5u$6a5$1@mx1.internetia.pl>
    <1...@l...institute.com> <j1mvpe$940$1@mx1.internetia.pl>
    <1n76w1q3ruv4u$.dlg@lepper.institute.com>
    <j1n105$f30$1@mx1.internetia.pl> <elryk4qkszn5$.dlg@lepper.institute.com>
    <j1n1mr$i1k$1@mx1.internetia.pl> <3...@l...institute.com>
    <j1ojkn$bmf$1@mx1.internetia.pl> <e...@l...institute.com>
    <j1or9q$bqa$1@mx1.internetia.pl>
    <a...@m...astro.amu.edu.pl>
    <s...@c...net> <j1pdee$br4$1@news.net.icm.edu.pl>
    <a...@m...astro.amu.edu.pl>
    <j1qjte$h0k$1@mx1.internetia.pl>
    NNTP-Posting-Host: moon.astro.amu.edu.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: TEXT/PLAIN; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8BIT
    X-Trace: sodden.amu.edu.pl 1312886066 5581 150.254.66.120 (9 Aug 2011 10:34:26 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 9 Aug 2011 10:34:26 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <j1qjte$h0k$1@mx1.internetia.pl>
    User-Agent: Alpine 2.00 (BSF 1167 2008-08-23)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2391054
    [ ukryj nagłówki ]

    On Tue, 9 Aug 2011, PM wrote:

    > aaa to Ty na powaznie pisałeś o ubywaniu masy, to nie był żarcik?

    W kontekście wpływu momentu bezwładności bębna na skuteczność hamowania
    jak najbardziej był to żarcik, bo i post na który odpowiadałem uznałem za
    żart ;-)

    > po drugie primo to nie zrozumiałeś o co chodzi z zachowaniem pedu chodzi
    > o taki efekt: siedzisz na krzesełku biurowym krecisz się w kółko i
    > wysuwasz ręce na boki - prędkość kręcenia spada więc z bębnem bedzie
    > podobnie podczas hamowania rozszerzy się wiec jego masa będzie poruszała
    > się po okręgu o wiekszym promieniu.

    Aaa, więc o to Ci chodziło - no zgoda, ale jest baaaaardzo mało skuteczny
    mechanizm hamujący ;-)

    Pozdrawiam :)

    W.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 09.08.11 13:38 PM
  • 09.08.11 13:50 AZ
  • 13.08.11 13:09 jerzu

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: