-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for-mail
From: kakmar <k...@g...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Bebny a tarcze
Date: Mon, 8 Aug 2011 13:46:59 +0000 (UTC)
Organization: http://onet.pl
Lines: 14
Message-ID: <j1opcj$or$1@news.onet.pl>
References: <4e3c4908$0$3497$65785112@news.neostrada.pl>
<1n76w1q3ruv4u$.dlg@lepper.institute.com>
<j1n105$f30$1@mx1.internetia.pl> <j1o579$okl$3@node2.news.atman.pl>
<1...@p...pl> <j1o654$okl$4@node2.news.atman.pl>
<5...@p...pl> <j1o92m$okl$8@node2.news.atman.pl>
<j1ob8l$1o5v$1@news.mm.pl> <j1obnq$okl$12@node2.news.atman.pl>
<j1oedi$ilg$1@news.mm.pl> <j1oeej$okl$20@node2.news.atman.pl>
<j1of0k$t6v$1@news.mm.pl> <j1ofem$okl$25@node2.news.atman.pl>
<j1ojcn$ahp$1@mx1.internetia.pl> <j1ojk3$9v1$1@node2.news.atman.pl>
<j1ojr2$bku$1@mx1.internetia.pl> <j1ojuf$9v1$2@node2.news.atman.pl>
<j1ol19$iov$1@mx1.internetia.pl> <j1olaq$9v1$5@node2.news.atman.pl>
<j1oli2$lp7$1@mx1.internetia.pl> <j1om04$9v1$6@node2.news.atman.pl>
<j1om5h$1sh$1@mx1.internetia.pl> <j1om7e$9v1$8@node2.news.atman.pl>
<j1ome9$3oe$1@mx1.internetia.pl> <j1omlr$9v1$9@node2.news.atman.pl>
<j1omtd$efb$1@mx1.internetia.pl> <j1on3v$9v1$11@node2.news.atman.pl>
Reply-To: j...@s...com
NNTP-Posting-Host: 89-78-87-8.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1312811219 795 89.78.87.8 (8 Aug 2011 13:46:59 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 8 Aug 2011 13:46:59 +0000 (UTC)
User-Agent: slrn/pre1.0.0-18 (Linux)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2390743
[ ukryj nagłówki ]Dnia 08.08.2011 AZ <a...@g...com> napisał/a:
> Ostatni raz:
> - hamulce tarczowe podczas hamowania a tym samym nagrzewania
> "zaciesniaja sie" z racji swojej konstrukcji,
Akurat 5mm stalowej tarczy poszerzy się o jakieś 3 setki (3 setne milimetra)
na 500*C (pińćset stopni Celcjusza). Wtedy niewiele im brakuje żeby świeciły
po ciemku, bo będzie to w ciepły dzień 800K.
Jeśli rozszerzalność cieplna czegoś ma znaczenie, to raczej nie motocyklowej
tarczy.
--
kakmaratgmaildotcom
Następne wpisy z tego wątku
- 08.08.11 15:53 DoQ
- 08.08.11 15:59 Jakub Witkowski
- 08.08.11 16:07 Waldek Godel
- 08.08.11 16:06 Pszemol
- 08.08.11 16:01 Pszemol
- 08.08.11 16:14 kakmar
- 08.08.11 16:18 PM
- 08.08.11 16:40 Grejon
- 08.08.11 16:52 Wojtek Borczyk
- 08.08.11 17:06 Wojtek Borczyk
- 08.08.11 17:42 RoMan Mandziejewicz
- 08.08.11 19:00 Adam Płaszczyca
- 08.08.11 19:01 Adam Płaszczyca
- 08.08.11 19:08 J.F.
- 08.08.11 19:12 Adam 'Chloru' Drzewososki
Najnowsze wątki z tej grupy
- wodor
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
Najnowsze wątki
- 2025-03-11 Warszawa => Kierownik ds. kluczowych Klientów <=
- 2025-03-11 Łódź => System Administrator (Linux, Active Directory) <=
- 2025-03-10 roaming
- 2025-03-10 wodor
- 2025-03-10 Ostrów Wielkopolski => NodeJS Developer <=
- 2025-03-10 Białystok => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-03-10 Częstochowa => Backend Developer (Node + Java) <=
- 2025-03-10 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL (Logistyka, WMS, Produkc
- 2025-03-10 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-03-10 China-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-10 Chiny-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-10 Szczecin => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-10 Warszawa => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-03-10 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-03-10 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security