-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: AZ <a...@g...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Bebny a tarcze
Date: Mon, 8 Aug 2011 10:57:26 +0000 (UTC)
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 22
Message-ID: <j1ofem$okl$25@node2.news.atman.pl>
References: <4e3c4908$0$3497$65785112@news.neostrada.pl>
<o6b0ugatvk6t$.dlg@lepper.institute.com> <j1mr53$hdu$1@mx1.internetia.pl>
<1...@l...institute.com> <j1mtbh$s93$3@mx1.internetia.pl>
<5...@l...institute.com> <j1mtik$s93$4@mx1.internetia.pl>
<1...@l...institute.com> <j1mtoq$upd$1@mx1.internetia.pl>
<a...@l...institute.com> <j1mu3i$tn$1@mx1.internetia.pl>
<1...@l...institute.com> <j1mv5u$6a5$1@mx1.internetia.pl>
<1...@l...institute.com> <j1mvpe$940$1@mx1.internetia.pl>
<1n76w1q3ruv4u$.dlg@lepper.institute.com>
<j1n105$f30$1@mx1.internetia.pl> <j1o579$okl$3@node2.news.atman.pl>
<1...@p...pl> <j1o654$okl$4@node2.news.atman.pl>
<5...@p...pl> <j1o92m$okl$8@node2.news.atman.pl>
<j1ob8l$1o5v$1@news.mm.pl> <j1obnq$okl$12@node2.news.atman.pl>
<j1oedi$ilg$1@news.mm.pl> <j1oeej$okl$20@node2.news.atman.pl>
<j1of0k$t6v$1@news.mm.pl>
NNTP-Posting-Host: 85-222-103-164.home.aster.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=us-ascii
Content-Transfer-Encoding: 7bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1312801046 25237 85.222.103.164 (8 Aug 2011 10:57:26
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 8 Aug 2011 10:57:26 +0000 (UTC)
User-Agent: slrn/0.9.9p1 (Linux)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2390642
[ ukryj nagłówki ]On 2011-08-08, Karolek <d...@o...pl> wrote:
>
> Musisz w koncu przyjac jedna wersje wydarzen, bo co post to zmieniasz
> zdanie.
>
> Raz piszesz o stalym cisnieniu, innym razem o niezmiennej glebokosci
> wcisniecia pedalu, a to dwa zupelnie inne przypadki.
>
Mowilem, ze poniedzialek dzisiaj, nie przemyslalem i napisalem.
>
> Tak czy inaczej w teorii jak bedziesz trzymal pedal wcisniety caly czas
> idealnie w tym samym miejscu to puchnaca tarcza zwiekszy nacisk.
> Jednak w praktyce nie jest to mozliwe do uzyskania, a efekt puchniecia
> tarczy spowoduje zwiekszenie cisnienia w ukladzie i odepchniecie pedalu
> razem z noga, az do uzyskania cisnienia wyjsciowego w ukladzie, a co za
> tym idzie i wyjsciowego nacisku.
>
Czyli zgadzasz sie ze mna ze puchnaca tarcza spowoduje zwiekszenie
cisnienia w ukladzie i o tym byla mowa. Teraz wytlumacz to Romanowi.
--
Artur
Następne wpisy z tego wątku
- 08.08.11 13:30 Przemysław Czaja
- 08.08.11 13:53 Karolek
- 08.08.11 14:04 DoQ
- 08.08.11 14:07 PM
- 08.08.11 14:08 AZ
- 08.08.11 14:11 DoQ
- 08.08.11 14:14 AZ
- 08.08.11 14:25 kakmar
- 08.08.11 14:27 AZ
- 08.08.11 14:32 DoQ
- 08.08.11 14:31 MarcinJM
- 08.08.11 14:33 MarcinJM
- 08.08.11 14:37 AZ
- 08.08.11 14:41 DoQ
- 08.08.11 14:49 AZ
Najnowsze wątki z tej grupy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
- diesel z otwartą komorą
- Spalił się spaliniak
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
- Elektryki
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
Najnowsze wątki
- 2025-02-17 Kraków => MS Dynamics 365BC/NAV Developer <=
- 2025-02-17 Chrzanów => Programista NodeJS <=
- 2025-02-17 Warszawa => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-17 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-17 Białystok => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-17 Gliwice => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-02-17 Gdańsk => PHP Developer <=
- 2025-02-17 Warszawa => Senior ASP.NET Developer <=
- 2025-02-17 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-17 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-02-17 Odśnieżanie samochodu
- 2025-02-17 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-02-17 Dęblin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-17 Pompiarze...
- 2025-02-16 PV teraz