-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: AZ <a...@g...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Bebny a tarcze
Date: Mon, 8 Aug 2011 10:40:19 +0000 (UTC)
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 16
Message-ID: <j1oeej$okl$20@node2.news.atman.pl>
References: <4e3c4908$0$3497$65785112@news.neostrada.pl>
<j1mpg1$k48$1@news.net.icm.edu.pl> <j1mqhi$dh7$1@mx1.internetia.pl>
<o6b0ugatvk6t$.dlg@lepper.institute.com> <j1mr53$hdu$1@mx1.internetia.pl>
<1...@l...institute.com> <j1mtbh$s93$3@mx1.internetia.pl>
<5...@l...institute.com> <j1mtik$s93$4@mx1.internetia.pl>
<1...@l...institute.com> <j1mtoq$upd$1@mx1.internetia.pl>
<a...@l...institute.com> <j1mu3i$tn$1@mx1.internetia.pl>
<1...@l...institute.com> <j1mv5u$6a5$1@mx1.internetia.pl>
<1...@l...institute.com> <j1mvpe$940$1@mx1.internetia.pl>
<1n76w1q3ruv4u$.dlg@lepper.institute.com>
<j1n105$f30$1@mx1.internetia.pl> <j1o579$okl$3@node2.news.atman.pl>
<1...@p...pl> <j1o654$okl$4@node2.news.atman.pl>
<5...@p...pl> <j1o92m$okl$8@node2.news.atman.pl>
<j1ob8l$1o5v$1@news.mm.pl> <j1obnq$okl$12@node2.news.atman.pl>
<j1oedi$ilg$1@news.mm.pl>
NNTP-Posting-Host: 85-222-103-164.home.aster.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=us-ascii
Content-Transfer-Encoding: 7bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1312800019 25237 85.222.103.164 (8 Aug 2011 10:40:19
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 8 Aug 2011 10:40:19 +0000 (UTC)
User-Agent: slrn/0.9.9p1 (Linux)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2390632
[ ukryj nagłówki ]On 2011-08-08, Karolek <d...@o...pl> wrote:
>
> "Wyobraz sobie hamowanie ze stalym cisnieniem w ukladzie, tarcza sie
> nagrzewa, rozszerza przez co jest jej ciasniej miedzy klockami."
>
> Wiec napisze jeszcze raz. Tarczy nie jest "ciasniej", bo zeby bylo to
> musialby sie zwiekszyc nacisk co jest niemozliwe przy zalozeniu, ze
> nacisk jest constans.
> Zakoduj to sobie wreszcie i juz sie nie osmieszaj.
>
Naprawde nie zrozumieliscie obaj co mialem na mysli? Fakt napisalem
niepoprawnie, poniedzialek jest - mea culpa. Zalozmy ze pozycja
dzwigni/pedalu hamulca jest stala co juz napisalem w innym poscie. Moze byc?
--
Artur
Następne wpisy z tego wątku
- 08.08.11 12:47 Karolek
- 08.08.11 12:57 AZ
- 08.08.11 13:30 Przemysław Czaja
- 08.08.11 13:53 Karolek
- 08.08.11 14:04 DoQ
- 08.08.11 14:07 PM
- 08.08.11 14:08 AZ
- 08.08.11 14:11 DoQ
- 08.08.11 14:14 AZ
- 08.08.11 14:25 kakmar
- 08.08.11 14:27 AZ
- 08.08.11 14:32 DoQ
- 08.08.11 14:31 MarcinJM
- 08.08.11 14:33 MarcinJM
- 08.08.11 14:37 AZ
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=