-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: AZ <a...@g...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Bebny a tarcze
Date: Mon, 8 Aug 2011 10:16:49 +0000 (UTC)
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 38
Message-ID: <j1od2h$okl$17@node2.news.atman.pl>
References: <1...@p...pl>
<j1obg2$okl$10@node2.news.atman.pl> <5...@p...pl>
NNTP-Posting-Host: 85-222-103-164.home.aster.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1312798609 25237 85.222.103.164 (8 Aug 2011 10:16:49
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 8 Aug 2011 10:16:49 +0000 (UTC)
User-Agent: slrn/0.9.9p1 (Linux)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2390612
[ ukryj nagłówki ]On 2011-08-08, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> wrote:
>
> Jeśli utrzymujesz stały nacisk, to jak ma wzrosnąć ciśnienie? Prawa
> Pascala w Twojej szkole nie uczyli?
>
Inaczej, czysto teorytyczna sytuacja - blokujesz wcisniety pedal,
teorytycznie tak ze nie ma prawa drgnac ani w jedna strone ani druga,
czy w miare rozgrzewania hamulcow cisnienie w ukladzie wzrosnie?
Analogiczna sytuacja z bebnami.
>>
>> To chyba nie wiesz jak pompa wyglada. Wpychany tloczek odcina otwor
>> przelewowy, po puszczeniu nadmiar ma znowu ujscie do zbiorniczka plynu.
>
> O ile zdąży...
>
A czemu ma nie zdazyc? Klocki sa odpychane silami natury od plywajacych
tarcz wiec i plyn cofa sie razem z nimi.
>
> Z tego banalnego powodu, że pomiędzy bokiem tłoczka a zaciskiem jest
> na tyle mały luz, że właśnie tu ma znaczenie rozszerzalność cieplna.
> Tłoczek ma znacznie wyższą temperaturę niż zacisk.
>
Watpliwa sprawa, znam historie spalonych hamulcow, plyn sam raz
zagotowalem ale zeby tloczek sie zakleszczyl?
>
> Opisujesz zjawisko znane każdemu, kto jeździł Polonezami sprzed MR1995
> - hamować z prędkości powyżej 140km/h dało się tylko raz na
> kilkanaście minut. Jeśli próbowałeś to robić częściej, to miałeś
> twardy pedał i lekkie spowolnienie zamiast hamowania.
>
Opisales fading, wystepuje przy klockach zrobionych z gownolitu ktore
traca zdolnosc hamowania wraz ze wzrostem temperatury. Problem nie
istnieje przy klockach ze spiekow metali. Jedno i drugie rozrozniam.
Jezeli chodzi o moj przypadek, klamka jest twarda a skutecznosc taka jak
wczesniej.
--
Artur
Następne wpisy z tego wątku
- 08.08.11 12:50 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Tesla na złom
- Nie matura lecz chęć szczera ...
- Najlepszy akumulator 12V
- Przednich p-mgielnych nie wolno bez mgły
- silnik-chwilówka
- kraje nieprzyjazne samochodom
- parking Auchan
- przegląd za mną
- Na co komu okna
- Mój elektryk
- Spalił się autobus :-)
- 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- wodor
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
Najnowsze wątki
- 2025-03-18 Tesla na złom
- 2025-03-18 Ziobrotura 3.0 będzie w prawie przesłuchać "świadka" Tuska bez adwokata w sprawach Sienkiewicza/Bodnara/...?
- 2025-03-18 Produkty ,,Made in Germany" wciąż na topie - art. na www.dw.com
- 2025-03-18 ulaskawienia
- 2025-03-18 Gdynia => Sales Executive / KAM <=
- 2025-03-18 42 MILIARDY ZŁOTYCH ZYSKU W ROK. DLACZEGO BANKI TYLE ZARABIAJĄ W POLSCE?
- 2025-03-17 Nie matura lecz chęć szczera ...
- 2025-03-17 Pendrive zdycha, czy coś jeszcze innego? Problem z plikami.
- 2025-03-17 Odkurzacz Smapp Dynamic - dawny Zelmer
- 2025-03-17 Nagra IV i zewnętrzny pilot
- 2025-03-17 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-03-17 Warszawa => Junior Account Manager <=
- 2025-03-17 Białystok => Gen AI Engineer <=
- 2025-03-17 Białystok => Generative AI Engineer <=
- 2025-03-17 Częstochowa => Backend Developer (Node + Java) <=