eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyRe: Bebny a tarczeRe: Bebny a tarcze
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: AZ <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Bebny a tarcze
    Date: Mon, 8 Aug 2011 10:16:49 +0000 (UTC)
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 38
    Message-ID: <j1od2h$okl$17@node2.news.atman.pl>
    References: <1...@p...pl>
    <j1obg2$okl$10@node2.news.atman.pl> <5...@p...pl>
    NNTP-Posting-Host: 85-222-103-164.home.aster.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1312798609 25237 85.222.103.164 (8 Aug 2011 10:16:49
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 8 Aug 2011 10:16:49 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/0.9.9p1 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2390612
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2011-08-08, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> wrote:
    >
    > Jeśli utrzymujesz stały nacisk, to jak ma wzrosnąć ciśnienie? Prawa
    > Pascala w Twojej szkole nie uczyli?
    >
    Inaczej, czysto teorytyczna sytuacja - blokujesz wcisniety pedal,
    teorytycznie tak ze nie ma prawa drgnac ani w jedna strone ani druga,
    czy w miare rozgrzewania hamulcow cisnienie w ukladzie wzrosnie?
    Analogiczna sytuacja z bebnami.
    >>
    >> To chyba nie wiesz jak pompa wyglada. Wpychany tloczek odcina otwor
    >> przelewowy, po puszczeniu nadmiar ma znowu ujscie do zbiorniczka plynu.
    >
    > O ile zdąży...
    >
    A czemu ma nie zdazyc? Klocki sa odpychane silami natury od plywajacych
    tarcz wiec i plyn cofa sie razem z nimi.
    >
    > Z tego banalnego powodu, że pomiędzy bokiem tłoczka a zaciskiem jest
    > na tyle mały luz, że właśnie tu ma znaczenie rozszerzalność cieplna.
    > Tłoczek ma znacznie wyższą temperaturę niż zacisk.
    >
    Watpliwa sprawa, znam historie spalonych hamulcow, plyn sam raz
    zagotowalem ale zeby tloczek sie zakleszczyl?
    >
    > Opisujesz zjawisko znane każdemu, kto jeździł Polonezami sprzed MR1995
    > - hamować z prędkości powyżej 140km/h dało się tylko raz na
    > kilkanaście minut. Jeśli próbowałeś to robić częściej, to miałeś
    > twardy pedał i lekkie spowolnienie zamiast hamowania.
    >
    Opisales fading, wystepuje przy klockach zrobionych z gownolitu ktore
    traca zdolnosc hamowania wraz ze wzrostem temperatury. Problem nie
    istnieje przy klockach ze spiekow metali. Jedno i drugie rozrozniam.
    Jezeli chodzi o moj przypadek, klamka jest twarda a skutecznosc taka jak
    wczesniej.

    --
    Artur

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 08.08.11 12:50 J.F.

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: