-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Bebny a tarcze
Date: Mon, 8 Aug 2011 11:58:40 +0200
Organization: private
Lines: 43
Message-ID: <5...@p...pl>
References: <1...@p...pl>
<j1obg2$okl$10@node2.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: 87-205-121-39.adsl.inetia.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1312797519 14032 87.205.121.39 (8 Aug 2011 09:58:39 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 8 Aug 2011 09:58:39 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <j1obg2$okl$10@node2.news.atman.pl>
X-Priority: 3 (Normal)
X-Newsreader: MyGate/2.6.0.171 (http://barin.com.ua/soft/mygate/)
X-User: squadack
X-Comment-To: AZ
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2390597
[ ukryj nagłówki ]Hello AZ,
Monday, August 8, 2011, 11:49:54 AM, you wrote:
>> Stały nacisk == stałe cisnienie. I znów nic nie ma do powiedzenia
>> grubość tarcz.
> Tak? A jak tarcza i klocki puchna to nie wywieraja wiekszej sily na
> tloczki i cisnienie nie wzrastwa? Opanuj sie, bo przed chwila mowiles co
> innego.
Jeśli utrzymujesz stały nacisk, to jak ma wzrosnąć ciśnienie? Prawa
Pascala w Twojej szkole nie uczyli?
>> Gówniana konstrukcja pompy hamulcowej - brak wyrównania ciśnienia po
>> puszczeniu. Jak za często używasz hamulca, to nawet na postoju
>> doprowadzisz do "napompowania" każdego hamulca hydraulicznego.
>> Przy wielokrotnych, ostrych hamowaniach prędzej doprowadzisz do
>> zablokowania tłoczka w zacisku niż do tego, że tarcza Ci się w sposób
>> istotny pogrubi.
> To chyba nie wiesz jak pompa wyglada. Wpychany tloczek odcina otwor
> przelewowy, po puszczeniu nadmiar ma znowu ujscie do zbiorniczka plynu.
O ile zdąży...
> Tak nie napompujesz nigdy, po paru minutach jak hamulce ostygna wraca do
> normy, to tez wytlumaczysz? No i nie wiem czemu tloczek mialby sie w
> zacisku zablokowac.
Z tego banalnego powodu, że pomiędzy bokiem tłoczka a zaciskiem jest
na tyle mały luz, że właśnie tu ma znaczenie rozszerzalność cieplna.
Tłoczek ma znacznie wyższą temperaturę niż zacisk.
Opisujesz zjawisko znane każdemu, kto jeździł Polonezami sprzed MR1995
- hamować z prędkości powyżej 140km/h dało się tylko raz na
kilkanaście minut. Jeśli próbowałeś to robić częściej, to miałeś
twardy pedał i lekkie spowolnienie zamiast hamowania.
--
Best regards,
RoMan mailto:r...@p...pl
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Nie matura lecz chęć szczera ...
- Najlepszy akumulator 12V
- Przednich p-mgielnych nie wolno bez mgły
- silnik-chwilówka
- kraje nieprzyjazne samochodom
- parking Auchan
- przegląd za mną
- Na co komu okna
- Mój elektryk
- Spalił się autobus :-)
- 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- wodor
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
Najnowsze wątki
- 2025-03-18 Gdynia => Sales Executive / KAM <=
- 2025-03-18 42 MILIARDY ZŁOTYCH ZYSKU W ROK. DLACZEGO BANKI TYLE ZARABIAJĄ W POLSCE?
- 2025-03-17 Nie matura lecz chęć szczera ...
- 2025-03-17 Pendrive zdycha, czy coś jeszcze innego? Problem z plikami.
- 2025-03-17 Odkurzacz Smapp Dynamic - dawny Zelmer
- 2025-03-17 Nagra IV i zewnętrzny pilot
- 2025-03-17 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-03-17 Warszawa => Junior Account Manager <=
- 2025-03-17 Białystok => Gen AI Engineer <=
- 2025-03-17 Białystok => Generative AI Engineer <=
- 2025-03-17 Częstochowa => Backend Developer (Node + Java) <=
- 2025-03-17 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2025-03-17 China-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-17 Chiny-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-17 China-Kraków => Key Account Manager IT <=