-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Bebny a tarcze
Date: Mon, 8 Aug 2011 10:54:43 +0200
Organization: private
Lines: 38
Message-ID: <5...@p...pl>
References: <4e3c4908$0$3497$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@4...net>
<j1mivs$7a2$1@mx1.internetia.pl>
<152blwoe3aved$.rbvc1nn4ega1$.dlg@40tude.net>
<j1mlov$lhi$1@mx1.internetia.pl> <j1mpg1$k48$1@news.net.icm.edu.pl>
<j1mqhi$dh7$1@mx1.internetia.pl> <o6b0ugatvk6t$.dlg@lepper.institute.com>
<j1mr53$hdu$1@mx1.internetia.pl> <1...@l...institute.com>
<j1mtbh$s93$3@mx1.internetia.pl> <5...@l...institute.com>
<j1mtik$s93$4@mx1.internetia.pl> <1...@l...institute.com>
<j1mtoq$upd$1@mx1.internetia.pl> <a...@l...institute.com>
<j1mu3i$tn$1@mx1.internetia.pl> <1...@l...institute.com>
<j1mv5u$6a5$1@mx1.internetia.pl> <1...@l...institute.com>
<j1mvpe$940$1@mx1.internetia.pl>
<1n76w1q3ruv4u$.dlg@lepper.institute.com>
<j1n105$f30$1@mx1.internetia.pl> <j1o579$okl$3@node2.news.atman.pl>
<1...@p...pl> <j1o654$okl$4@node2.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: 87-205-121-39.adsl.inetia.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1312793682 1852 87.205.121.39 (8 Aug 2011 08:54:42 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 8 Aug 2011 08:54:42 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <j1o654$okl$4@node2.news.atman.pl>
X-Priority: 3 (Normal)
X-Newsreader: MyGate/2.6.0.171 (http://barin.com.ua/soft/mygate/)
X-User: squadack
X-Comment-To: AZ
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2390566
[ ukryj nagłówki ]Hello AZ,
Monday, August 8, 2011, 10:18:44 AM, you wrote:
Przywróciłem niewygodny cytat.
>>> Masz w ogole pojecie jak dziala uklad hamulcowy? Myslisz ze jak klocek
>>> sie sciera to ma coraz dalej do tarczy? Wyobraz sobie hamowanie ze
>>> stalym cisnieniem w ukladzie, tarcza sie nagrzewa, rozszerza przez co
>>> jest jej ciasniej miedzy klockami.
>> Facet - zdecyduj się - albo stałe ciśnienie w układzie albo jest
>> ciaśniej. Bo - mając pojęcie, jak działa układ hamulcowy i pamiętając
>> prawo Pascala - nijak tego pogodzić się nie da.
> Przestan sie juz przypierdalac
Już? Ja dopiero zacząłem. I piszę tylko w odniesieniu do tego, co sam
skwapliwie wycinasz a wcześniej sam napisałeś.
> jak dziecko bo to juz nawet nie jest zabawne.
Zabawne nie są pierdoły, jakie tu pociskasz.
> Trzymasz hamulec w jednej i tej samej pozycji, w miare rozgrzewania
> sie docisk bedzie mocniejszy bo tarcza bedzie minimalnie "grubsza".
To się w końcu zdecyduj - stałe ciśnienie czy stała pozycja pedała. I
przestań pieprzyć o zwiększaniu grubości tarczy, tylko najpierw policz
z jaką dokładnością musiałbyś tego pedała trzymać. Śruba
mikrometryczna w nodze? Ale nawet to nie pomoże, bo podatność całego
układu hamulcowego będzie znacznie większa niż rzekome puchnięcie
tarczy.
--
Best regards,
RoMan mailto:r...@p...pl
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)
Następne wpisy z tego wątku
- 08.08.11 11:08 AZ
- 08.08.11 11:28 DoQ
- 08.08.11 11:43 Karolek
- 08.08.11 11:51 AZ
- 08.08.11 11:54 AZ
- 08.08.11 11:58 DoQ
- 08.08.11 12:05 Waldek Godel
- 08.08.11 12:06 DoQ
- 08.08.11 12:13 Waldek Godel
- 08.08.11 12:19 DoQ
- 08.08.11 12:37 Karolek
- 08.08.11 12:40 AZ
- 08.08.11 12:47 Karolek
- 08.08.11 12:57 AZ
- 08.08.11 13:30 Przemysław Czaja
Najnowsze wątki z tej grupy
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
Najnowsze wątki
- 2025-03-05 Zielona GĂłra => Konsultant wdroĹźeniowy Comarch XL/Optima (KsiÄgowoĹ
- 2025-03-05 Białystok => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie
- 2025-03-05 Warszawa => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-03-05 Środa Wielkopolska => Konsultant wewnętrzny SAP FI/CO <=
- 2025-03-05 Zielona Góra => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-03-05 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-03-05 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-03-05 Zaniepokojeni mieszkańcy
- 2025-03-05 Ile pieniędzy ma bank?
- 2025-03-05 Ostrów Świętokrzy => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-03-05 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2025-03-05 Warszawa => Frontend Developer (Angular13+) <=
- 2025-03-05 Warszawa => Frontend Developer (obszar Angular13+) <=
- 2025-03-05 Chiny-Kraków => Backend Developer (Node + Java) <=
- 2025-03-05 Warszawa => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=