-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfe
ed.atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: AZ <a...@g...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Bebny a tarcze
Date: Mon, 8 Aug 2011 08:18:44 +0000 (UTC)
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 13
Message-ID: <j1o654$okl$4@node2.news.atman.pl>
References: <4e3c4908$0$3497$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@4...net>
<j1mivs$7a2$1@mx1.internetia.pl>
<152blwoe3aved$.rbvc1nn4ega1$.dlg@40tude.net>
<j1mlov$lhi$1@mx1.internetia.pl> <j1mpg1$k48$1@news.net.icm.edu.pl>
<j1mqhi$dh7$1@mx1.internetia.pl> <o6b0ugatvk6t$.dlg@lepper.institute.com>
<j1mr53$hdu$1@mx1.internetia.pl> <1...@l...institute.com>
<j1mtbh$s93$3@mx1.internetia.pl> <5...@l...institute.com>
<j1mtik$s93$4@mx1.internetia.pl> <1...@l...institute.com>
<j1mtoq$upd$1@mx1.internetia.pl> <a...@l...institute.com>
<j1mu3i$tn$1@mx1.internetia.pl> <1...@l...institute.com>
<j1mv5u$6a5$1@mx1.internetia.pl> <1...@l...institute.com>
<j1mvpe$940$1@mx1.internetia.pl>
<1n76w1q3ruv4u$.dlg@lepper.institute.com>
<j1n105$f30$1@mx1.internetia.pl> <j1o579$okl$3@node2.news.atman.pl>
<1...@p...pl>
NNTP-Posting-Host: 85-222-103-164.home.aster.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1312791524 25237 85.222.103.164 (8 Aug 2011 08:18:44
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 8 Aug 2011 08:18:44 +0000 (UTC)
User-Agent: slrn/0.9.9p1 (Linux)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2390554
[ ukryj nagłówki ]On 2011-08-08, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> wrote:
>
> Facet - zdecyduj się - albo stałe ciśnienie w układzie albo jest
> ciaśniej. Bo - mając pojęcie, jak działa układ hamulcowy i pamiętając
> prawo Pascala - nijak tego pogodzić się nie da.
>
Przestan sie juz przypierdalac jak dziecko bo to juz nawet nie jest
zabawne. Trzymasz hamulec w jednej i tej samej pozycji, w miare
rozgrzewania sie docisk bedzie mocniejszy bo tarcza bedzie minimalnie
"grubsza".
--
Artur
Następne wpisy z tego wątku
- 08.08.11 10:36 DoQ
- 08.08.11 10:38 Filip KK
- 08.08.11 10:39 Filip KK
- 08.08.11 10:54 RoMan Mandziejewicz
- 08.08.11 11:08 AZ
- 08.08.11 11:28 DoQ
- 08.08.11 11:43 Karolek
- 08.08.11 11:51 AZ
- 08.08.11 11:54 AZ
- 08.08.11 11:58 DoQ
- 08.08.11 12:05 Waldek Godel
- 08.08.11 12:06 DoQ
- 08.08.11 12:13 Waldek Godel
- 08.08.11 12:19 DoQ
- 08.08.11 12:37 Karolek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
- zginął podczas zmiany kól
Najnowsze wątki
- 2024-11-08 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-11-08 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-08 Wrocław => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Inżynier <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-11-08 Akumulator Hyundai
- 2024-11-08 Warszawa => Manager/Specialist e-commerce (B2C) <=
- 2024-11-08 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-08 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-08 znaj podstawe
- 2024-11-08 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=