  • Data: 2012-04-18 15:55:56
    Temat: Re: Baterie w Samsungach będą wytrzymywały jeszcze krócej
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> szukaj wiadomości tego autora

    atm <...@v...pl> wrote:

    > Nie, to nie obsesja. Mam sporo frajdy w zwiazku z ostatnimi
    > posunieciami Nokii.
    > Sadze jednak, ze mususz miec ciezkie zycie jesli ktos posiadajacy
    > sprzet z Androidem jest w Twoim odczuciu psychopata :]

    Nie, nie wszyscy są takimi psycholoami jak androidowe trolle oblegające tę
    grupę.

    > Powiedz Skrypek, co mam opisywac odnosnie sprzetu z WP?

    Swoje tramatuczne przeżycia z przewijania listy aplikacji, jak cię aż
    paluszek rozbolał od zbyt dużego tarcia na naklejonej folii.

    > Piszesz o osmiu godzinach pracy SGS2 pod obciazeniem.
    > Nie bede sie sprzeczal, sprzet uzywam wg wlasnych potrzeb a nie
    > narzucaonych przed producenta schematow. Ok, zatem jesli SGS2 ktory
    > pod wzgledem obchodzenia sie z energia wypada naprawde dobrze chodzi
    > osiem godzin to ile chodzila Lumia 800 przed ostatnim patchem: 2,5
    > godziny?

    Nie, około osiem. I dlatego ludzie płakali. Bo to użytkownicy smartfonów
    zrobili dramę, czyli tacy co mają 3G nonstop włączone i odbierają pocztę na
    bieżąco. Nie palmiarze, którzy telefonu używają jako pendrajwa i do rozmówek
    polsko-pakistańskich pod budką z kebabem a pocztę sprawdzają dwa razy
    dziennie.

    > Wczoraj rozwazalem zakup Lumii 710, tak zeby poznac nowy system.
    > Sprawdzic z czym to sie je i jak widzisz nawet ze swoja agresywna
    > kampania antywindowsphone'owa nie zraziles mnie do tego pomyslu.
    > W kazdym razie poszukalem jeszcze raz aplikacji obslugujacych sensowne
    > slowniki,

    Omatko, znowu te amejzing słowniki.

    > pozniej kilka razy natknalem sie na informacje odnosnie
    > aktualizacji fajnych programow, jak na przyklad ReadItLater:
    > http://www.spidersweb.pl/2012/04/nowe-read-it-later-
    pocket-jest-genialne.html
    > WP nadal nie zalapalo sie na liste obslugiwanych systemow.

    Wzruszające niezwykle nie bardzo. Dlaczego miałoby mnie to obchodzić?
    Czy bateria dłużej trzyma po zainstalowaniu tej aplikacji?