-
X-Received: by 2002:a25:b8e:: with SMTP id 136mr22698469ybl.473.1574028871697; Sun,
17 Nov 2019 14:14:31 -0800 (PST)
X-Received: by 2002:a25:b8e:: with SMTP id 136mr22698469ybl.473.1574028871697; Sun,
17 Nov 2019 14:14:31 -0800 (PST)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder7.news.weretis.net!proxad.net!feeder1-2
.proxad.net!209.85.160.216.MISMATCH!j16no9549568qtl.0!news-out.google.com!g53ni
167qtg.0!nntp.google.com!j16no9549560qtl.0!postnews.google.com!glegroupsg2000go
o.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Sun, 17 Nov 2019 14:14:31 -0800 (PST)
In-Reply-To: <6504873940$20191117225418@squadack.com>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=89.70.36.130;
posting-account=TLUElgoAAADDTmlbJ6QaE_TrVIRPlJSK
NNTP-Posting-Host: 89.70.36.130
References: <kgusspophw08$.dlg@myjk.org> <1...@m...org>
<2...@g...com>
<1oedp27osihqv$.dlg@myjk.org>
<X...@1...0.0.1>
<1...@m...org>
<X...@1...0.0.1>
<lyvqbcozpyuy$.dlg@myjk.org>
<X...@1...0.0.1>
<1egy9k5r8tuga$.dlg@myjk.org>
<X...@1...0.0.1>
<cmu2xnp8yowt$.dlg@myjk.org> <5dcd9f69$0$553$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<bp4w096fjlsr.1jfckb2kir08a$.dlg@40tude.net>
<4576074028$20191115170011@squadack.com>
<20191115171530.380621f9@mateusz>
<7...@g...com>
<20191116092735.1014559f@mateusz>
<X...@1...0.0.1>
<qqpf2h$tak$2@news.icm.edu.pl>
<7...@g...com>
<qqpucn$k7t$1@news.icm.edu.pl>
<X...@1...0.0.1>
<qqs6ss$g4g$1@news.icm.edu.pl>
<d...@g...com>
<6504873940$20191117225418@squadack.com>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <9...@g...com>
Subject: Re: Baterie w EV - degradacja
From: WS <L...@c...pl>
Injection-Date: Sun, 17 Nov 2019 22:14:31 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2666260
[ ukryj nagłówki ]On Sunday, November 17, 2019 at 10:54:20 PM UTC+1, RoMan Mandziejewicz wrote:
> Chyba wszystkie nowe Alfy tak mają.
moja to juz prawie 10 letnia...
> I chyba rzeczywiście leje się
> paliwo, bo hamowanie silnikiem jest słabe :(
no to moze np. DPFa nie chca wychlodzic? ale zeby tak rowno 2 litry na 100,
niezaleznie od predkosci? Chyba, ze autor softu dostal wymaganie "nie odcianamy
paliwa do zera, minimum 2/100 ma zostac" ;)
Ostatnio pozyczalem nowego opla cross. X i pomimo eko bajerow typu adblue i hgw co w
takiej sytuacji pokazywal zero (moze oszukiwalo? ;) )
Jak sie bede kiedys nudzil, to moze kompa podepne i jakis wykres otwarcia
wtryskiwaczy zobacze...
Następne wpisy z tego wątku
- 18.11.19 12:31 RoMan Mandziejewicz
- 18.11.19 23:59 Budzik
- 18.11.19 23:59 Budzik
- 18.11.19 23:59 Budzik
- 18.11.19 23:59 Budzik
- 19.11.19 06:17 cef
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Czy Sejm RP zahamuje proceder zabijania dla organów?
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=