eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyBaterie w EV - degradacjaRe: Baterie w EV - degradacja
  • X-Received: by 2002:a25:aaa4:: with SMTP id t33mr16177479ybi.274.1573901616897; Sat,
    16 Nov 2019 02:53:36 -0800 (PST)
    X-Received: by 2002:a25:aaa4:: with SMTP id t33mr16177479ybi.274.1573901616897; Sat,
    16 Nov 2019 02:53:36 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder7.news.weretis.net!proxad.net!feeder1-2
    .proxad.net!209.85.160.216.MISMATCH!j16no4732686qtl.0!news-out.google.com!p4ni8
    28qtu.1!nntp.google.com!j16no4732677qtl.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo
    .googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Sat, 16 Nov 2019 02:53:36 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <20191116092735.1014559f@mateusz>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=88.135.178.238;
    posting-account=TLUElgoAAADDTmlbJ6QaE_TrVIRPlJSK
    NNTP-Posting-Host: 88.135.178.238
    References: <kgusspophw08$.dlg@myjk.org>
    <5dc555c1$0$17362$65785112@news.neostrada.pl>
    <artah4gbgl5p$.dlg@myjk.org>
    <8...@g...com>
    <1ndcpecci2nvl$.dlg@myjk.org>
    <7...@g...com>
    <1...@m...org>
    <2...@g...com>
    <1oedp27osihqv$.dlg@myjk.org>
    <X...@1...0.0.1>
    <1...@m...org>
    <X...@1...0.0.1>
    <lyvqbcozpyuy$.dlg@myjk.org>
    <X...@1...0.0.1>
    <1egy9k5r8tuga$.dlg@myjk.org>
    <X...@1...0.0.1>
    <cmu2xnp8yowt$.dlg@myjk.org> <5dcd9f69$0$553$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <bp4w096fjlsr.1jfckb2kir08a$.dlg@40tude.net>
    <4576074028$20191115170011@squadack.com>
    <20191115171530.380621f9@mateusz>
    <7...@g...com>
    <20191116092735.1014559f@mateusz>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <d...@g...com>
    Subject: Re: Baterie w EV - degradacja
    From: WS <L...@c...pl>
    Injection-Date: Sat, 16 Nov 2019 10:53:37 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2666110
    [ ukryj nagłówki ]

    On Saturday, November 16, 2019 at 9:27:37 AM UTC+1, Mateusz Viste wrote:

    > Wystarczające, by wiedzieć że do kręcenia silnikiem @3000 rpm potrzeba
    > więcej energii niż do kręcenia nim @900 rpm. To wszak dość elementarne.

    nie do konca, zalezy np. od obciazenia (w sensie wykonywanej aktualnie pracy)
    np. jadac na jedynce bez dodawania gazu i majac te 900rpm pali wiecej niz stojac na
    luzie z takimi samymi obrotami (liczas na godzine, nie na 100km ;) )
    Analogicznie hamujac silnikiem, przy wiekszych obrotach zejdzie do zera...

    Dyskusyjne sa sytaucje, np. gdy z daleka widac, ze zapalilo sie czerwone i na luzie
    mamy szanse sie dotoczyc, hamujac silnikiem nie (wiec albo trzeba dluzej pojechac z
    akt. predk. jeszcze na gazie, lub zwolni prawie do zera za wczesnie i trzeba bedzie
    na gazie podjechac trosze wolno)


    > Ale wiesz, że komputer spalania de facto nie mierzy, tylko +/- zgaduje?

    e tam, wylicza, np. na podstawie czasu otwarcia wtryskiwaczy


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: