-
X-Received: by 2002:a25:aaa4:: with SMTP id t33mr16177479ybi.274.1573901616897; Sat,
16 Nov 2019 02:53:36 -0800 (PST)
X-Received: by 2002:a25:aaa4:: with SMTP id t33mr16177479ybi.274.1573901616897; Sat,
16 Nov 2019 02:53:36 -0800 (PST)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder7.news.weretis.net!proxad.net!feeder1-2
.proxad.net!209.85.160.216.MISMATCH!j16no4732686qtl.0!news-out.google.com!p4ni8
28qtu.1!nntp.google.com!j16no4732677qtl.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo
.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Sat, 16 Nov 2019 02:53:36 -0800 (PST)
In-Reply-To: <20191116092735.1014559f@mateusz>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=88.135.178.238;
posting-account=TLUElgoAAADDTmlbJ6QaE_TrVIRPlJSK
NNTP-Posting-Host: 88.135.178.238
References: <kgusspophw08$.dlg@myjk.org>
<5dc555c1$0$17362$65785112@news.neostrada.pl>
<artah4gbgl5p$.dlg@myjk.org>
<8...@g...com>
<1ndcpecci2nvl$.dlg@myjk.org>
<7...@g...com>
<1...@m...org>
<2...@g...com>
<1oedp27osihqv$.dlg@myjk.org>
<X...@1...0.0.1>
<1...@m...org>
<X...@1...0.0.1>
<lyvqbcozpyuy$.dlg@myjk.org>
<X...@1...0.0.1>
<1egy9k5r8tuga$.dlg@myjk.org>
<X...@1...0.0.1>
<cmu2xnp8yowt$.dlg@myjk.org> <5dcd9f69$0$553$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<bp4w096fjlsr.1jfckb2kir08a$.dlg@40tude.net>
<4576074028$20191115170011@squadack.com>
<20191115171530.380621f9@mateusz>
<7...@g...com>
<20191116092735.1014559f@mateusz>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <d...@g...com>
Subject: Re: Baterie w EV - degradacja
From: WS <L...@c...pl>
Injection-Date: Sat, 16 Nov 2019 10:53:37 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2666110
[ ukryj nagłówki ]On Saturday, November 16, 2019 at 9:27:37 AM UTC+1, Mateusz Viste wrote:
> Wystarczające, by wiedzieć że do kręcenia silnikiem @3000 rpm potrzeba
> więcej energii niż do kręcenia nim @900 rpm. To wszak dość elementarne.
nie do konca, zalezy np. od obciazenia (w sensie wykonywanej aktualnie pracy)
np. jadac na jedynce bez dodawania gazu i majac te 900rpm pali wiecej niz stojac na
luzie z takimi samymi obrotami (liczas na godzine, nie na 100km ;) )
Analogicznie hamujac silnikiem, przy wiekszych obrotach zejdzie do zera...
Dyskusyjne sa sytaucje, np. gdy z daleka widac, ze zapalilo sie czerwone i na luzie
mamy szanse sie dotoczyc, hamujac silnikiem nie (wiec albo trzeba dluzej pojechac z
akt. predk. jeszcze na gazie, lub zwolni prawie do zera za wczesnie i trzeba bedzie
na gazie podjechac trosze wolno)
> Ale wiesz, że komputer spalania de facto nie mierzy, tylko +/- zgaduje?
e tam, wylicza, np. na podstawie czasu otwarcia wtryskiwaczy
Następne wpisy z tego wątku
- 16.11.19 12:04 Mateusz Viste
- 16.11.19 18:59 Budzik
- 16.11.19 19:27 kk
- 16.11.19 23:08 WS
- 16.11.19 23:48 kk
- 17.11.19 18:59 Budzik
- 17.11.19 18:59 Budzik
- 17.11.19 19:13 cef
- 17.11.19 20:26 kk
- 17.11.19 20:27 kk
- 17.11.19 21:44 WS
- 17.11.19 22:47 kk
- 17.11.19 22:54 RoMan Mandziejewicz
- 17.11.19 23:14 WS
- 18.11.19 12:31 RoMan Mandziejewicz
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 gasik
- 2025-01-04 13. Raport Totaliztyczny: Powszechna Deklaracja Praw Człowieka Nie Chroni Przed Wyzyskiem Ani Przed Eksploatacją
- 2025-01-04 Zbieranie danych przez www
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i