eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyBaterie w EV - degradacjaRe: Baterie w EV - degradacja
  • X-Received: by 2002:a25:e704:: with SMTP id e4mr12174935ybh.26.1573824126387; Fri, 15
    Nov 2019 05:22:06 -0800 (PST)
    X-Received: by 2002:a25:e704:: with SMTP id e4mr12174935ybh.26.1573824126387; Fri, 15
    Nov 2019 05:22:06 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
    !2.eu.feeder.erje.net!proxad.net!feeder1-2.proxad.net!209.85.160.216.MISMATCH!j
    16no1630862qtl.0!news-out.google.com!g53ni438qtg.0!nntp.google.com!j16no1630850
    qtl.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Fri, 15 Nov 2019 05:22:06 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <xoi3524xvyjk$.dlg@myjk.org>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=85.219.130.230;
    posting-account=TLUElgoAAADDTmlbJ6QaE_TrVIRPlJSK
    NNTP-Posting-Host: 85.219.130.230
    References: <kgusspophw08$.dlg@myjk.org> <xiy27vv904fd$.dlg@myjk.org>
    <5dc553ed$0$517$65785112@news.neostrada.pl> <1...@m...org>
    <5dc555c1$0$17362$65785112@news.neostrada.pl>
    <artah4gbgl5p$.dlg@myjk.org>
    <8...@g...com>
    <1ndcpecci2nvl$.dlg@myjk.org>
    <7...@g...com>
    <1...@m...org>
    <2...@g...com>
    <1oedp27osihqv$.dlg@myjk.org>
    <X...@1...0.0.1>
    <1...@m...org>
    <X...@1...0.0.1>
    <lyvqbcozpyuy$.dlg@myjk.org>
    <X...@1...0.0.1>
    <1egy9k5r8tuga$.dlg@myjk.org>
    <X...@1...0.0.1>
    <cmu2xnp8yowt$.dlg@myjk.org> <5dcd9f69$0$553$65785112@news.neostrada.pl>
    <xoi3524xvyjk$.dlg@myjk.org>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <f...@g...com>
    Subject: Re: Baterie w EV - degradacja
    From: WS <L...@c...pl>
    Injection-Date: Fri, 15 Nov 2019 13:22:06 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2666059
    [ ukryj nagłówki ]

    On Friday, November 15, 2019 at 10:24:19 AM UTC+1, Myjk wrote:

    > Wyjaśnij jak się sprzęgło zużywa podczas redukowania i czy aby bardziej niż
    > przy zmianie w górę, a szczególnie przy ruszaniu. Ja mam 180tkm w DIESLU
    > gdzie notorycznie jeździłem hamując silnikiem.

    Nie ma opcji, zeby sprzeglo i synchronizatory nie zuzywaly sie bardziej przy
    redukowaniu niz jezdzie na luzie - sie uzywa => sie zuzywa ;)
    Przy redukcji zuzywa sie bardziej niz przy zmianach w gore ze wzgledu na dopasowanie
    obrotow silnika:
    zmiana w gore -> obroty musza spasc, a podczas zmiany same spadaja troche, wystarczy
    sie "wstrzelic", zeby bylo idealnie, bez poslizgu sprzegla

    redukcja: odwrotnie -> obroty musza sie zwiekszyc, czyli sprzeglo wykorzystujac
    poslizg musi rozpedzic silnik...
    BTW ja przy redukcji rozpedzam gazem ;) jak w starych, niesynchronizowanych
    skrzyniach ;)


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: