-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin.
stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.new
s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Baterie w EV - degradacja
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <kgusspophw08$.dlg@myjk.org> <5dc54429$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
<xiy27vv904fd$.dlg@myjk.org> <5dc553ed$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@m...org>
<5dc555c1$0$17362$65785112@news.neostrada.pl>
<artah4gbgl5p$.dlg@myjk.org>
<8...@g...com>
<1ndcpecci2nvl$.dlg@myjk.org>
<7...@g...com>
<1...@m...org>
<2...@g...com>
<1oedp27osihqv$.dlg@myjk.org> <5dcbca2f$0$540$65785112@news.neostrada.pl>
<18r47ur930fhr$.dlg@myjk.org>
From: cyklista <c...@k...pl>
Date: Wed, 13 Nov 2019 11:32:07 +0100
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:52.0) Gecko/20100101 Firefox/52.0
SeaMonkey/2.49.4
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <18r47ur930fhr$.dlg@myjk.org>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Antivirus: Avast (VPS 191111-0, 2019-11-11), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 45
Message-ID: <5dcbdba5$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 79.191.61.86
X-Trace: 1573641125 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 500 79.191.61.86:16162
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2665903
[ ukryj nagłówki ]Myjk pisze:
> Wed, 13 Nov 2019 10:17:37 +0100, cyklista
>
>> Tak będzie cały czas, po to producent robi swoją baterie ze swoim
>> oprogramowaniem żeby nikt mu interesu nie psuł i coś taniego mógł dać
>> W rowerach elektrycznych to się da to ominąć bo dajesz nowy sterownik i
>> swoje baterie jakie chcesz, ale w samochodzie to minie jeszcze dużo
>> czasu aż pojawią się sterowniki albo zastępcze oprogramowania które
>> umożliwią zamontowanie czegokolwiek co nie będzie musiało podawać kodów
>> producenckich przy starcie samochodu.
>
> Nie chcę Cię martwić, ale wspomniany Tomas Tesla runner zmienił jednak
> sterowanie w Outlanderze PHEV. :P To jest tylko i wyłącznie kwestia chęci i
> umiejetności. Wiadomo że w samochodzie to bardziej skomplikowane, ale
> przecież czipowanie spaliniaków to nie jest nic szczególnie innego.
>
Mnie to nie martwi, jednak jednostkowe działanie hobbysty zapaleńca to
co innego niż możliwość kupienia gotowego produktu do zamontowania.
Czipowanie spaliniaków to inna sprawa, masz przecież nawet producenckie
programy do ustawiania map itp działań. W elektrykach to oprócz
sterowania sama bateria i zasilania silnika jeszcze dochodzi pełno
innych elektronicznych dodatków, a jak producent jeszcze zrobi
sprawdzania i sterowani online jak w teslach to już jest bardzo trudno
to omijac, Wszystko sie da tylko zawsze pozostaje kwestia kosztów bo co
mi z tego jak ktoś mi za tysiąc dolarów sprzeda rozwiązanie jak
producenckie będzie niewiele więcej mnie w sumie kosztowac?
--
Sprawdzone przez Kaspersky Anti-Virus
Następne wpisy z tego wątku
- 13.11.19 11:59 Budzik
- 13.11.19 11:59 Budzik
- 13.11.19 12:32 Myjk
- 13.11.19 12:49 Myjk
- 13.11.19 18:29 kk
- 13.11.19 19:59 Budzik
- 13.11.19 20:50 Myjk
- 13.11.19 22:59 Budzik
- 14.11.19 08:43 Myjk
- 14.11.19 12:59 Budzik
- 14.11.19 16:14 Myjk
- 14.11.19 16:36 cef
- 14.11.19 16:59 cef
- 14.11.19 17:59 Budzik
- 14.11.19 19:36 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Czy Sejm RP zahamuje proceder zabijania dla organów?
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=