  • Data: 2019-03-14 19:56:14
    Temat: Re: Baterie do elektryków
    Od: kk <k...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 2019-03-14 05:31, Zenek Kapelinder wrote:
    > Jak zapadajace sie kwartaly w miastach co sa nad kopalniami i popekane domy to male
    szkody to nie wiem czy te w Czarnobylu byly przy nich duze. Wyjebalo w kosmos jeden
    reaktor ale caly czas od wtedy do dzisiaj reszta elektrowni pracuje.

    Tak? Pracuje? http://niusy.pl/@pl.wikipedia.org/a6d

    >Ilosc ofiar i zachorowan po zdarzeniu jest znana. Ruscy udostepnili wszystkie dane i
    wpuscili na okolicznosc wybuchu wszystkie miedzynarodowe komisje co chcialy badac
    sprawe.

    Znana? Tak?