  • Data: 2012-05-08 16:07:17
    Temat: Re: Baterie do UPSow - gdzie kupujecie ?
    Od: "::-::dysmorfofob::-::" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ad 1.
    > Nie będę brał urlopu, żeby przejechać przez Warszawę ;-)

    Czyli chodzi o oszczednosc wzgledna czasu, tzn. ilosci urlopu i obijanie sie
    w weekendy :]
    A nie o oszczednosc czasu typu serwer mi sie restartuje co 20 minut przy
    kazdym zaniku zasilania na 3 sek.

    > ad 2.
    > A do sklepu w W-wie to niby jak się dostały - bocian przyniósł? ;-)

    Rzucic o beton paleta zawierajaca 20 lub wiecej aku z zadeklarowana wartosca
    a pudeleczkiem z 1 szt. to nie to samo. Problem jest taki, ze jak paczke
    kurier uszkodzi i to zauwazysz i bedzie peknieta obudowa aku w tym miejscu
    to na 99% zalatwisz reklamacje, ale to potrwa znow kilka dni. Osobiscie mam
    _bardzo_ zle doswiadczenia z firmami kurierskimi i czesto wole "stracic"
    czas i pieniadze na odbior osobisty. Ale oczywiscie zalezy co kto chce
    oszczedzic.

    Zrobil sie filozoficzny OT :/

    ::F::