  • 21. Data: 2009-05-26 06:32:13
    Temat: Re: Baterie
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Ewa pisze:

    > Dzięki.
    > Mogłabym zrobić zdjęcia komórką, ale nie wiem gdzie je umieścić.
    >
    > Pozdrawiam
    > Ewa

    Najprościej - imageshack.us

  • 22. Data: 2009-05-26 11:58:20
    Od: "Yozwig" <j...@c...ropczyce.pl>

    Nie wiem po co tak dziewczyne kołujecie ;)
    Baterie zawesze leżą minusem do płytki,
    a na plusie pierwszej kładzie się minus
    nastepnej. Wszystko przykrywa blaszka
    plusowa.

    <Skróty myślowe zamierzone i celowe> ;)

    Yozwig

  • 23. Data: 2009-05-26 12:07:26
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Yozwig" <j...@c...ropczyce.pl> wrote in message
    > Nie wiem po co tak dziewczyne kołujecie ;)
> [...]

    Z tego co ona pisze, baterie nie lezą na płytce tylko
    w płytce drukowanej jest dziura w której są baterie
    i spięte są blaszkami/drucikami po obu stronach.

  • 24. Data: 2009-05-26 12:41:30
    Od: "Yozwig" <j...@c...ropczyce.pl>

    > "Yozwig" <j...@c...ropczyce.pl> wrote in message

    > Z tego co ona pisze, baterie nie lezą na płytce tylko
    > w płytce drukowanej jest dziura w której są baterie
    > i spięte są blaszkami/drucikami po obu stronach.

    To fatycznie sprawa się komplikuje ;)
    Ale mocno dziwi mnie, że producent zostawił
    taką "dowoność". Może jednak któraś blaszka
    jest krótsza?

    A kolega to paranauki porzucił? ;)

    Yozwig

  • 25. Data: 2009-05-26 13:26:50
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.p0czta.on3t.pll>

    Użytkownik "Yozwig" <j...@c...ropczyce.pl> napisał w wiadomości

    > To fatycznie sprawa się komplikuje ;)

    Sprawa się komplikuje, gdyż tak naprawdę jest tylko niewielkie
    podejrzenie, że to baterie/pilot. Równie dobrze odbiornik może kończyć
    swój żywot. Objawy są podobne.

    e.

  • 26. Data: 2009-05-26 14:13:42
    Od: "Ewa" <...@w...com.pl>

    > Z tego co ona pisze, baterie nie lezą na płytce tylko
    > w płytce drukowanej jest dziura w której są baterie
    > i spięte są blaszkami/drucikami po obu stronach.

    O dziurze w płytce nic nie pisałam. Cytuję mój opis,
    bo lepiej tego opisać nie potrafię:
    Z płytki w pilocie wystają 2 druciki - jeden jest przylutowany do strony płytki
    z różnymi odstającymi elemencikami, drugi od strony "płaskiej". Baterie
    przylegające do siebie, czyli jedna na drugiej (płasko) wkłada się między
    końce tych drucików.

    Zdjęcia spróbuję zrobić i wysłać. Nie wiem tylko
    czy będą wystarczająco wyraźne.

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 27. Data: 2009-05-26 15:25:31
    Od: "Irokez" <h...@o...pl>

    Użytkownik "Ewa" <...@w...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > z różnymi odstającymi elemencikami, drugi od strony "płaskiej". Baterie
    > przylegające do siebie, czyli jedna na drugiej (płasko) wkłada się między

    No to najprościej, jeden z drucików (na pewno? a moze blaszka?) musi być tak
    ułozony w obudowie, aby kładąc na nim baterie nie powodował zwarcia
    minusowej elektrody (wewnetrznej) z dodatnią (tą dużą zewnetrzną) na brzegu
    baterii. Będzie to minus.

    Bo plus to może płasko leżeć na całej powierzchni.

    --
    Irokez

  • 28. Data: 2009-05-26 15:26:13
    Od: Marek Lewandowski <l...@p...onet.pl>

    On May 26, 4:13 pm, "Ewa" <e...@w...com.pl> wrote:

    > Zdjęcia spróbuję zrobić i wysłać. Nie wiem tylko
    > czy będą wystarczająco wyraźne.

    Jesli masz dostep do skanera (normalnego, takiego do dokumentow), to
    poloz plytke na skanerze i zeskanuj w 600-1200DPI (obie strony).
    Powaznie.
    90% wspolczesnych skanerow da Ci bardzo dobry i ostry obraz elementow
    oraz polaczen, a te 10% bedzie i tak wystarczajace.
    Potem na http://www.imageshack.us i linka tu.
    Marek

  • 29. Data: 2009-05-26 15:31:09
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "entroper" <e...@C...spamerom.p0czta.on3t.pll> wrote in message
> [...]
    >
    > Sprawa się komplikuje, gdyż tak naprawdę jest tylko niewielkie
    > podejrzenie, że to baterie/pilot. Równie dobrze odbiornik może kończyć

    Dlaczego miałby odbiornik "kończyć żywot"?
    Elektronika nie ma terminu przydatności do spożycia :-)

  • 30. Data: 2009-05-26 15:34:29
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Yozwig" <j...@c...ropczyce.pl> wrote in message

    > To fatycznie sprawa się komplikuje ;)
    > Ale mocno dziwi mnie, że producent zostawił
    > taką "dowoność". Może jednak któraś blaszka
    > jest krótsza?

    Ja mysle, ze tam kiedys byla jakas nalepka która odpadla
    albo na obudowie jest wytloczenie z + które jest trudne
    do wypatrzenia przy slabych oczach albo cos w ten desen.
    Trudno mi wierzyc ze producent tak olal sprawe baterii.

    > A kolega to paranauki porzucił? ;)

    Nic z tych rzeczy. Jak cos ciekawego jest to wciaz pisuje.

    p.s. ustawilbys sobie Outlook Expressa bo krzaczysz strasznie:
    http://klub.chip.pl/wincat2/news/oekonf.htm