  • 11. Data: 2009-05-25 19:07:42
    Temat: Re: Baterie
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    Ewa <...@w...com.pl> wrote:

    > W sklepie fotograficznym powiedzieli mi dokładnie to samo.

    Bo to jedna mafia jest. Stan baterii można sprawdzić bez
    najmniejszego problemu, a kupisz ją w każdym mediamarkcie, w
    większości normalnych hipermarketów, w kioskach nawet je widywałem
    (choć tu już rzadko). "U zegarmistrza" czy "w sklepie z zegarkami"
    zawsze na takich rzeczach zdzierają.

    J.

  • 12. Data: 2009-05-25 19:47:59
    Od: "Ewa" <...@w...com.pl>

    > Napisałaś że przylegają do siebie - pomyśl, że mogą przylegać bokami...
    > Jeśli są usytuowane jedna nad drugą i stykają się okrągłymi powierzchniami
    > to Z CAŁA PEWNOŚCIĄ mają być połączone szeregowo: +, -, +, -.
    Są połączone okrągłymi powierzchniami i byłam przekonana, że powinno być
    +,-,+,-, ale gdy nie działał ten pilot, który czasem jeszcze działał, to zaczęłam
    kombinować.:-)

    > Patrząc na płytkę drukowaną ktoś, kto ma niezerowe pojęcie o elektronice
    > łatwo zidentyfikuje który "drucik" jest plusowy a który minusowy.
    No to moje jest zerowe, bo nie mam pojęcia jak to zindentyfikować.

    > Aby sprawdzić czy problem jest w bateriach wystarczy je poprawnie
    > włożyć do pilota i używając woltomierza zmierzyć na bateriach napięcie
    > gdy naciśnięto na pilocie dowolny przycisk.
    Woltomierz trzeba wpierw mieć. :-)

    > Jak się porozglądasz lepiej to znajdziesz takie dużo, dużo taniej...
    Być może, ale ja chciałam się wpierw dowiedzieć czy w ogóle problem jest
    w bateriach.

    > Więcej uzyskasz gdy dasz nam więcej KONKRETÓW. Choćby marka
    > samochodu jeśli pilot oryginalny, rodzaj pilota jeśli nie był kupiony
    > z autem, typ (numer) wydrukowany na bateriach, itp...
    Samochód Skoda Felicia. Pilot oryginalny. Na jednym z nich jest nalepka
    z napisem: P0038733.

    Dzięki i pozdrawiam
    Ewa

  • 13. Data: 2009-05-25 20:53:26
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    http://www.skodaczesci.pl/porady/skoda/Ogolne/49

  • 14. Data: 2009-05-25 20:54:29
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Nex@pl pisze:
    > http://www.skodaczesci.pl/porady/skoda/Ogolne/49
    Wpisałem w google : Skoda Felicja pilot baterie

  • 15. Data: 2009-05-25 21:06:29
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Ewa" <...@w...com.pl> wrote in message
    > Woltomierz trzeba wpierw mieć. :-)

    To sobie kup jeśli chcesz się sama zajmować takimi rzeczami...

    Najtańszy możesz już mieć za mniej niż 10zł + wysyłka:
    http://www.allegro.pl/item635350132_uniwersalny_mier
    nik_cyfrowy_z_lcd_profesjonalny.html
    http://www.allegro.pl/search.php?string=miernik+uniw
    ersalny&order=p&change_view=1

    A w sklepie z bateriami mają Ci sprzedać baterie a nie diagnozować
    niedziałający pilot do samochodu. Trudno więc mieć do nich pretensje że
    nie umieli Ci pomóc w sklepie.

  • 16. Data: 2009-05-25 21:18:07
    Od: "Ewa" <...@w...com.pl>

    > http://www.skodaczesci.pl/porady/skoda/Ogolne/49
    Ten opis dotyczy baterii w kluczyku, a nie w pilocie. :-)

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 17. Data: 2009-05-25 21:22:40
    Od: "Ewa" <...@w...com.pl>

    > A w sklepie z bateriami mają Ci sprzedać baterie a nie diagnozować
    > niedziałający pilot do samochodu. Trudno więc mieć do nich pretensje że
    > nie umieli Ci pomóc w sklepie.
    Nie oczekiwałam diagnozy niedziałającego pilota! Wydawało mi się,
    że bardzo jasno napisałam, że rozkręciłam oba piloty właśnie dlatego
    żeby zabrać tylko baterie. A sklep "Baterie" na Dworcu Centralnym
    w Warszawie diagnozę baterii traktuje jako normalną, darmową usługę,
    tyle, że nie takich baterii. Kupowałam tam wielokrotnie inne baterie
    i zawsze przed wymianą mi badano te stare. Nie zauważyłam by ceny
    tam były wygórowane. Oczywiście jak na sklep, bo Allegro to już inna
    melodia.

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 18. Data: 2009-05-25 22:22:56
    Od: "j.r." <j...@g...pl>

    In news:gvet7b$a38$1@nemesis.news.neostrada.pl,
    Ewa <...@w...com.pl> typed:
    > Samochód Skoda Felicia. Pilot oryginalny. Na jednym z nich jest
    > nalepka z napisem: P0038733.
    Witam,
    masz może jakiś aparat fotograficzny pod ręką?
    Dwie wyraźne fotki płytki (z obu stron) prawdopodobnie by
    rozwiązały problem.
    Moglibyśmy podpowiedzieć gdzie jest plus a gdzie minus.
    --
    pzdr, j.r.

  • 19. Data: 2009-05-26 03:48:14
    Od: "Ewa" <...@w...com.pl>

> [...]
    > rozwiązały problem.
    > Moglibyśmy podpowiedzieć gdzie jest plus a gdzie minus.

    Dzięki.
    Mogłabym zrobić zdjęcia komórką, ale nie wiem gdzie je umieścić.

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 20. Data: 2009-05-26 03:55:53
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Ewa" <...@w...com.pl> wrote in message

    > Dzięki.
    > Mogłabym zrobić zdjęcia komórką, ale nie wiem gdzie je umieścić.

    voila.pl
    rapidshare.com

    i wiele innych serwerów.