  • Data: 2020-03-05 23:10:19
    Temat: Re: Baterie
    Od: mrvtktjv <m...@m...ct8.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.03.2020 o 20:05, J.F. pisze:

    > https://wiadomosci.onet.pl/kraj/najlepsze-male-bater
    ie-alkaliczne-test-baterii-aaa/rgv1yrr

    > https://www.badaniajakosci.pl/tests/najlepsze-male-b
    aterie-alkaliczne-test-baterii-aaa-2020/

    > https://www.badaniajakosci.pl/tests/test-alkalicznyc
    h-baterii-aa-ktore-z-baterii-sa-najlepsze/

    > Wyrownane te baterie w czolowce.
    > A moze wyrownane procenty ? Bo szczegolow nie podali.
    >
    > Aerocell ... kto by pomyslal.
    >

    > J.
    Ciekawe, jak wyglądałoby porównanie baterii jeszcze pod kątem ich
    "wylewności". Ile % się wyleje po roku, dwóch, pięciu (jak w pilotach).
    Czy płyn rzadki, a zatem cieknący i mogący zrobić spore "spustoszenie",
    czy raczej gęsty, niespecjalnie cieknący, itp.

    Z moich prywatnych doświadczeń z bateriami AA/(L)R6, pod tym kryterium
    mogę polecić baterie Energizer. Niestety, nie jestem w 100% pewien, czy
    się coś w tym względzie zmieniło w momencie zmiany obudowy tych baterii
    z takiej z fragmentami błyszczącymi na bardziej matową. Za to odradzić
    mogę produkty Panasonic Alkaline (w złoto-czarnej obudowie). Nie dość,
    że szybko się wylewają (rok-dwa) i w znacznej liczbie (%), to jeszcze
    robią to dość rzadką, cieknącą cieczą.

    Co do samego testu - dzięki wielkie za link. Nie myślałem, że ktokolwiek
    takie rzeczy testuje. Będę musiał samemu kiedyś przetestować te baterie
    Aerocell, bo zaintrygowały mnie ich "osiągi". Oby to nie była tylko
    "wybitna" seria. :)