  • 1. Data: 2011-06-13 12:00:26
    Temat: Bateria o metodzie kontroli zgodnej z ACPI
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    dlaczego dopiero po WYlaczeniu w managerze urzadzen w pozycji BATERIA dwoch
    identycznych podpozycji: "Bateria MS o metodzie kontroli zgodnej z ACPI"
    skonczyl sie permanentny klopot typu:

    laptop standardowo podlaczony do zasilacza, dobra/sprawna firmowa bateria w
    srodku, proba WYłączenia laptopa, widac, że laptop co prawda zmierza do
    wylaczenia, system wstepnie zamyka - ale po chwili totalny zwis.
    Teraz nalezalo wyjac baterie, odlaczyc zasilacz i dopiero tym brutalnym
    gestem dawalo sie wylaczyc laptop.
    A nastepujace po takich awariach wlaczenie to z kolei czary mary: albo
    dawalo sie z wlozona bateria, albo tylko bez baterii i nalezalo ja potem
    dopiero podpiac.

    dlaczego dopiero taka metoda reperacji (wylaczenie tego co wyzej opisalem)
    pomogla? co w tym laptopie nie tak, skoro firmowo-sprzetowo jest bez zmian?

  • 2. Data: 2011-06-13 15:28:10
    Temat: Re: Bateria o metodzie kontroli zgodnej z ACPI
    Od: "sTav" <m...@b...o2.pl>

    Użytkownik "1634Racine" <1...@R...pl> napisał w wiadomości
    > dlaczego dopiero po WYlaczeniu w managerze urzadzen w pozycji BATERIA
    > dwoch identycznych podpozycji: "Bateria MS o metodzie kontroli zgodnej
    > z ACPI" skonczyl sie permanentny klopot typu:

    Może dlatego że były dwie i wystarczyło by skasować jedną?

    M.

  • 3. Data: 2011-06-13 20:47:55
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    sTav in news:4df62c8d$0$2453$65785112@news.neostrada.pl
    > Użytkownik "1634Racine" <1...@R...pl> napisał w wiadomości
    > Może dlatego że były dwie i wystarczyło by skasować jedną?
    > M.

    1. firmowo jest miejsce tylko na jedna baterie;
    2. kasowalem najpierw tylko jeden wpis - nie skutkowalo