eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaBateria li-ionRe: Bateria li-ion
  • Data: 2009-12-06 09:41:00
    Temat: Re: Bateria li-ion
    Od: Marek Lewandowski <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Dec 5, 9:45 am, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > >4C to w jakim ma ym "pierdolociku" ;-)

    > Chyba wlasnie w duzym, bo co to za fun wystartowac i juz sie rozgladac
    > za ladowanie ?  4C to 15 minut lotu, 20C to 3 minuty.

    Moja '450 (heli, 70cm wirnik) lata na jednym pakiecie średnio około
    6-8 minut. Ale przy każdym gwałtowniejszym manewrze jest równe dup
    prądem z akku, więc mimo, że średnio to to jest jakieś 8C, to niżej
    15-20C akku nie powinno się używać, bo primo, dostanie niepotrzebnie
    po rzyci, a secundo trochę głupio, jak potrzeba "ciągu" a silnikowi
    spadają obroty, bo akku nie wydolił...

    > >Cz ciej jest to 10C, a w porywach do 20C. Ale przy takich pr dach
    > > ywotno tych akumulator w nie jest powalaj ca.

    > I ile wynosi ?
    > Bo 3 minuty to mozna z 10x na godzine wykorzystac, czyli co - co
    > miesiac nowe baterie ?

    50-100 cykli przy przeciętnych akku, więcej przy drogich albo LiFe
    (tyle, że te z kolei są cięższe, co przy heli daje mocno się odczuć).
    Tyle, że ja np. nie jestem w stanie przelatać więcej niż 2 pakietów na
    jeden raz - to wymaga jednak koncentracji a ja jestem dupa nie pilot.
    Trzeci pakiet to mogę sobie powisieć i poprzewieszać heli z miejsca na
    miejsce a i tak duża szansa na kopanie kretowiska...

    Marek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: