  • Data: 2011-11-17 23:38:05
    Temat: Re: Bateria do Nokii 6300
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-11-17 21:24, frank drebin pisze:

    > 1. nie bardzo rozumiem, co znaczy "załatwić" i dlaczego potrzebny do tego
    > abonament.

    Potocznie: podpisanie umowy. Być może na kartę też są telefony za
    złotówkę, ale ja nie korzystam z karty to nie wiem.

    > 2. ojciec używa tego fonu od 6 lat chyba i jest do niej przyzwyczajony oraz
    > jest z niego zadowolony (bo metalowy). Ma ciut powyżej 70 lat, jest po
    > wylewie i nie widzę sensu męczyć go z poznawaniem nowego telefonu.

    Nowy telefon z nową baterią byłby tańszy od baterii, którą chcesz kupić
    i dlatego tak zasugerowałam. Są też bardzo proste telefony, a wstukać
    numer telefonu czy odebrać rozmowę Twój ojciec chyba potrafi.

    animka
    --
    Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak
    ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w