  • Data: 2010-07-27 14:59:34
    Temat: Re: Bateria (UPS) w samochodzie
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Myjk napisał:

    > Wg mnie zbędne wyrzucanie kasy w błoto.
    > Lepiej już dysk wymienić raz na rok.

    Przecież to nie jest tak, że dysk się *zużywa*, jak nie przymierzając
    jakiś pasek rozrządu i że w związku z tym wymienia się go co roku
    w trakcie przeglądu. Jak się ma pecha, to dyski można *uszkodzić*
    w odstępie tygodnia na tej samej dziurze w jezdni (w dodatku w czasie
    odtwarzania tej samej empetrójki). A przy odrobinie szczęścia może
    nic się nie psuć przez dwa lata. Ja bym nie chciał mieć w samochodzie
    czegoś, co padnie nie wiadomo kiedy i nie wiadomo ile tysięcy kilometrów
    od domu. Nie bez przyczyny w laptopach montuje się akcelerometry, które
    mają chronić dysk przed skutkiem uderzeń.

    --
    Jarek