  • Data: 2010-08-15 10:15:26
    Temat: Re: Bateria Centra:)
    Od: "Irokez" <n...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:nacf6699id6e9fv8hmcu78131tovptv0rf@4ax.com...

    > Pamietam. Niektorzy nadal chwala niemieckie proszki, ja nie widze
    > roznicy.

    Jak kupiłem niedawno w Reali megapakę 6 kilo proszku z niemieckimi napisami
    (ni grama po polsku) to też już nie widzę różnicy czy tu czy tam.

    Wcześniej jak kupowałem w takim Kauflandzie w Lipsku proszek to mniej go
    trzeba było sypać, lepiej spierał i długo intensywnie ładnie pachniał.
    Z identycznego pod względem producenta/nazwy tylko z polskimi napisami
    zapach szybko znikał zaraz po wysuszeniu i trzeba było więcej sypnąć aby
    doprało. Po przeliczeniu kasy za kilogram wychodziło podobnie. Więc pod
    względem jakości i zużycia w Polsce przepłacałem.

    To samo płyny do płukania znanych firm. Nie dość że taniej to wyraźnie
    gęściejsze a przez to wydajne i intensywniejsze zapachy.

    > Herbaty pije duzo, ale nie jestem jakims wielkim smakoszem. Obecny
    > lipton niewatpliwie daje bardzo ciemny napar w porownaniu do np Sagi.

    Pamiętam jak Lipton się pojawił. Z jednej torebki 4 herbaty można było
    zrobić.
    Jeszcze niedawno chcąc zrobić z "tego samego" Liptona mocną herbate trzeba
    było 2 wrzucić do szklanki.
    Ale się już chyba poprawiło. Z jednej torebki mam mocną herbatę.

    Mam trochę sprzętu Braun kupowanego jakiś czas (lat) temu.
    Na przykład suszarka do włosów. Niezawodna, Made i Ireland.
    Chciałem ostatnio kupić taką samą znajomej... no i nazwa Braun została,
    nazwa produktu też, zmieniła się naklejka na Made in China, plastik zrobił
    się tandetny i w dodatku strasznie brzydki kolor.
    Stary Braun to dobry Braun.
    Maszynkę też mam, folie dostepne w sklepach bez problemu, a jak padł
    akumulator to rozebrałem i wymieniłem na nowy.

    Irokez