    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Bateria
    Date: Wed, 5 Jun 2013 17:37:51 -0500

    "Trybun" <Y...@y...com> wrote in message
    news:komtph$sj3$1@node2.news.atman.pl...
    > Z obawą myślę że możesz mieć rację...
    > I gdzie ja teraz dostanę taka nietypową baterię?

    eBay? Amazon?

    > Tablet do wyrzucenia?

    Jak będziesz wyrzucał to daj znać kiedy i gdzie to się zjawię złapać ;-)

    > Jeszcze jedno małe pytanko - czy ta bateria mogła paść w wyniku
    > rozładoawnia do zera?
    > Tablet od tygodnia był wyłączony, nieużywany.

    Raczej nie, bo mój Nexus 7 Asusa już wielokrotnie się wyłączył
    zostawiony bez opieki na pastwę losu i za każdym razem dał
    się ładnie od nowa naładować i działa bardzo dobrze...

    Tak samo działo się z moim starym, rzadko używanym gps'em
    samochodowym... Mimo uśpienia jednak się wyładowywał całkiem.

    > Próba włączenia poskutkowała pokazaniem się na chwilę ekranu ładowanie - i
    > koniec. Podłączam ładowarkę, ale tylko migają diody na obudowie, a bateria
    > się nie ładuje, ekran pozostaje czarny. Wyciągam baterię i podłączam
    > ładowarkę - tablet normalnie się uruchamia... Widać że chyba nastąpiło w
    > niej jakieś zwarcie, a nie kompletne wyeksploatowanie, bo przed tą awarią
    > bateria wytrzymywała przy normalnym użytkowaniu 2-3 dni.

    Spróbowałbym ją "ożywić" delikatnie z zasilacza przez rezystor
    - często układy ładowania mają próg poniżej którego nie ładują.
    Jak przeskoczysz ten próg zasilaczem to potem naładują normalnie.
    Tak ożywiłem baterię nieużywanego od paru miesięcy Blackberry.