  • Data: 2024-07-05 18:33:43
    Temat: Re: Basen i chłodzenie w w wentylacji mechanicznej
    Od: pytajacy <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.07.2024 o 17:05, Myjk pisze:
    > Fri, 5 Jul 2024 12:56:50 +0200, pytajacy

    > Istotnie, przepraszam. Jest 8 elektrozaworów,
    > 6 pomp obiegowych (czyli 14 przekaźników potrzeba,
    > choć tak sobie myślę że może by się udało część spiąć
    > i zmniejszyć ilość przekaźników) i 6 termometrów od
    > których ma zależeć konkretna nastawa.

    lny-su-1-2/
    lny-su-1-5/

    > Te, widzę, mają tylko 2 termometry. :(

    To dwa takie sterowniki, działające niezależnie lub spiąć je przez
    RS232/485. Pod wejścia analogowe 0..10V przez odpowiedni konwerter
    (PT100/0..10V) możesz wpiąć dodatkowe czujniki temperatury i daje to
    wtedy 8 temperatur, 16 wyjść cyfrowych.
    Nie namawiam, podaję tylko przykładowe rozwiązanie...