-
11. Data: 2017-10-05 10:59:34
Temat: Re: Barierki
Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>
Korzystam z tej drogi, jeżdżąc dzień w dzień w obie strony i prawie
nie ma tygodnia żeby ktoś jej nie skosił, i to często-gęsto na prostym
odcinku (droga wygląda tak: prosta - zakręt - prosta - zakręt - prosta
- zakręt). I żadnemu się nie udało przebić na sąsiedni pas, mimo że
chyba nawet tirami próbowali. A jaki był lament w internetsach że
wszystko będzie stało jak tirowi kółko skapcanieje, tylko że w
praktyce często tak stanie że go drugi tir bez problemu ominie.
Svensony jak olinowali wszystkie główne drogi to w nagrodę podwyższyli
prędkości o 10 km w górę gdyż tak wzrosło bezpieczeństwo.
W praktyce jedynym poważnym zarzutem przeciwko linom są możliwe
uszkodzenia motocyklistów.
--
Grzegorz Krukowski
-
12. Data: 2017-10-05 11:12:59
Temat: Re: Barierki
Od: p...@g...com
--W praktyce jedynym poważnym zarzutem przeciwko linom są możliwe uszkodzenia
motocyklistów.
srodowisko moto tez to czarno widzi (link) ale ciekawe czy ktos polegl juz na tej
barierze czy po prostu zaczeli ostrozniej jezdzic ?
https://www.scigacz.pl/zdjecia/gallery/aktualnosci/E
nergochlonne_bariery_linowe_szybka_estetyczna_smierc
/szatkownica.jpg.html
-
13. Data: 2017-10-05 11:13:41
Temat: Re: Barierki
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Użytkownik przemek napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:1150c5de-8fb8-4477-9825-c7846e4104fe@go
oglegroups.com...
>-- Ale jak rozumiem, to wczesniej wcale bariery nie bylo, wiec trudno
>powiedziec czy linowa lepsza niz tradycyjna.
>https://www.youtube.com/watch?v=af0Xr4hvu_Y
>http://www.prowerk.pl/pl,22,drogowe_bariery_linowe.
html
>dywagowac mozna fakt jest ze dziala
Fajne, ale
-nie dowodzi, ze dziala lepiej niz tradycyjna,
-co bedzie, jak nie pojedzie ciezki autobus, tylko lekki osobowy lub
motor ?
https://www.youtube.com/watch?v=87CjZv_O2oQ
-ciezki osobowy ladnie te slupki lamie,
-czolowka to tam nadal moze byc :-)
Jak oni to zrobili, ze slupki sie latwo lamia i szybko wymieniaja ?
https://www.youtube.com/watch?v=nP6RS0i38wY
https://www.youtube.com/watch?v=jRn4r0DXe5I
https://www.youtube.com/watch?v=KfoA6IuXq5s
P.S. A barierka na A4 Wroclaw-Opole pogieta gesto :-)
J.
-
14. Data: 2017-10-05 12:03:45
Temat: Re: Barierki
Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>
Wydajemisię (TM) że to może być kwestia stroju - w normalnym ubraniu
jesteś pocięty, jeżeli zaś jedziesz w czymś co cię zabezpiecza przed
uszkodzeniem podczas ślizgu po ziemi to i liny nie powinny zrobić
dużych szkód, w końcu samochody nie są pocięte.
--
Grzegorz Krukowski
-
15. Data: 2017-10-05 12:10:04
Temat: Re: Barierki
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Użytkownik "Grzegorz Krukowski" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:8gsbtch5abrlgjj0rsqiam8thtm1nso9f7@4ax.
com...
>Svensony jak olinowali wszystkie główne drogi to w nagrodę
>podwyższyli
>prędkości o 10 km w górę gdyż tak wzrosło bezpieczeństwo.
Ale ustawili te barierki po bokach czy na srodku ?
Bo w Polsce ... co z tego, ze na 2 pasowej (po 1 pasie w kazda strone)
drodze pozwolilby 100km/h, jak ciezarowka pojedzie nadal 70 ...
J.
-
16. Data: 2017-10-05 12:16:27
Temat: Re: Barierki
Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>
On Thu, 5 Oct 2017 12:10:04 +0200, "J.F."
<j...@p...onet.pl> wrote:
>Użytkownik "Grzegorz Krukowski" napisał w wiadomości grup
>dyskusyjnych:8gsbtch5abrlgjj0rsqiam8thtm1nso9f7@4ax
.com...
>>Svensony jak olinowali wszystkie główne drogi to w nagrodę
>>podwyższyli
>>prędkości o 10 km w górę gdyż tak wzrosło bezpieczeństwo.
>
>Ale ustawili te barierki po bokach czy na srodku ?
Różnie, nieraz wszystkie trzy barierki były linowe.
>
>Bo w Polsce ... co z tego, ze na 2 pasowej (po 1 pasie w kazda strone)
>drodze pozwolilby 100km/h, jak ciezarowka pojedzie nadal 70 ...
Tam często jest 2+1 na zmianę, czyli droga jest trzypasowa. Na drogach
1+1 na dłuższym odcinku nie widziałem barier po środku.
--
Grzegorz Krukowski
-
17. Data: 2017-10-05 14:25:30
Temat: Re: Barierki
Od: Marek <f...@f...com>
On Thu, 5 Oct 2017 09:58:25 +0200, Shrek <...@w...pl> wrote:
> betonowych). Rozwiązaniem byłby pas blachy, ale po prostu się "nie
> opłaca".
No popatrz, a w Portugalii się opłaca.
--
Marek
-
18. Data: 2017-10-05 15:36:01
Temat: Re: Barierki
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Użytkownik "Grzegorz Krukowski" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:5g1ctct7aj9951pa1c0r3dqg0hakfeisaj@4ax.
com...
On Thu, 5 Oct 2017 12:10:04 +0200, "J.F."
<j...@p...onet.pl> wrote:
>Użytkownik "Grzegorz Krukowski" napisał w wiadomości grup
>>>Svensony jak olinowali wszystkie główne drogi to w nagrodę
>>>podwyższyli
>>>prędkości o 10 km w górę gdyż tak wzrosło bezpieczeństwo.
>
>>Ale ustawili te barierki po bokach czy na srodku ?
>Różnie, nieraz wszystkie trzy barierki były linowe.
Ale wczesniej nie bylo zadnych ?
>>Bo w Polsce ... co z tego, ze na 2 pasowej (po 1 pasie w kazda
>>strone)
>>drodze pozwolilby 100km/h, jak ciezarowka pojedzie nadal 70 ...
>Tam często jest 2+1 na zmianę, czyli droga jest trzypasowa. Na
>drogach
>1+1 na dłuższym odcinku nie widziałem barier po środku.
No coz, oni tam maja swoje "vision Zero", ale widac na autostrady
nawet ich nie stac :-)
J.
-
19. Data: 2017-10-05 16:51:37
Temat: Re: Barierki
Od: Shrek <...@w...pl>
W dniu 05.10.2017 o 14:25, Marek pisze:
> On Thu, 5 Oct 2017 09:58:25 +0200, Shrek <...@w...pl> wrote:
>> betonowych). Rozwiązaniem byłby pas blachy, ale po prostu się "nie
>> opłaca".
>
> No popatrz, a w Portugalii się opłaca.
Widać tansze barirey, drożsi motocykliści, albo ich po prostu więcej
na kilometr biezący barierki;)
Shrek