  • 11. Data: 2010-03-19 17:05:10
    Temat: Re: Bardzo spokojny kierowca
    Od: LEPEK <gdzies@wsi>

    temp pisze:

    > Ale.. co mnie ujęło w kulturze tego kierowcy.
    > Nie wysiadł z samochodu, nie otworzył szyby i nie krzyknął
    > przepraszam/dziękuję, nie widziałem jakiegokolwiek gestu przepraszającego.
    > Spokojnie sobie siedział dalej za kierownicą. Strzelać do takich czy jak?

    Też kiedyś miałem podobnie - maluchem nie wyhamował i tak przy 5 km/h
    dotknął. Ja wysiadłem, obejrzałem - nic nie widać, uderzenie nie było
    mocne, więc patrzę na kierownika malucha, a tam na oko osiemnastolatek
    posrany ze strachu (z powodu sytuacji, bo posturę mam raczej śmieszną,
    niż straszną) z miną pt. "o kurwa, sorry" ;) Wiec mu pkazałem, że OK i
    wsiadłem do siebie. Żal mi było gościa...

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 12. Data: 2010-03-19 17:58:20
    Od: daxus <d...@p...onet.pl>

    W dniu 19-03-2010 17:05, LEPEK pisze:

> [...]
    > niż straszną) z miną pt. "o kurwa, sorry" ;) Wiec mu pkazałem, że OK i
    > wsiadłem do siebie. Żal mi było gościa...

    hmm to może niezły sposób, jak kiedyś w kogoś walnę to się rozpłaczę,
    może mi odpuści i sobie pojedzie ? :)

  • 13. Data: 2010-03-19 21:46:36
    Od: JohnyK <j...@t...pl>

    On 18 Mar, 11:00, temp <n...@n...pl> wrote:

> [...]
    > Spokojnie sobie siedział dalej za kierownicą. Strzelać do takich czy jak?

    Może nie zauważył, jak ten: http://moto.wp.pl/kat,23681,title,TIR-niczym-taran,w
    id,12085900,wiadomosc.html

    JK

  • 14. Data: 2010-03-20 10:57:33
    Od: LEPEK <gdzies@wsi>

    daxus pisze:

    > hmm to może niezły sposób, jak kiedyś w kogoś walnę to się rozpłaczę,
    > może mi odpuści i sobie pojedzie ? :)

    Nie wiem - spróbuj :]

    Pozdr,

  • 15. Data: 2010-03-22 11:32:46
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Pewnie bał się, że jak wysiądzie to poczujesz woń alkoholu... Kidyś to ja
    > uderzyłem w tył poprzedzającego mnie samochodu (górka i lód). Gość ruszył,
    > pojechałem za nim, myśląc, że zatrzymamy się w jakimś bezproblemowym
    mejscu
    > i obgadamy co i jak. Jakież było moje zdziwienie, kiedy okazało się, że
    gość
    > w ogóle nie zamierzał się zatrzymać i pojechał w swoją stronę. Jedyne
    > wytłumaczenie, które przychodzi mi do głowy, to właśnie to, że nie chciał
    > się zdradzić iż jest po alkoholu. W Twoim przypadku jest to jeszcze
> [...]

    Z mojej winy spowodowałem niewielką stłuczkę.
    Wyszliśmy. Ja że przepraszam i piszę, że moja wina
    a on przychodzi i mówi" niech pan nie dzwoni po policję,
    bo trochę wczoraj ze szwagrem..."
    Do dziś teść się ze mnie śmieje ze jestem frajerem, bo
    facet mógł trochę zapłacić i uszkodzenie usunąć.
    Nie analizowałem na ile % winny był promil alkoholu
    w jego krwi. Nie ulegało dyskusji - byłem winny.

    Artur(m)

  • 16. Data: 2010-03-27 21:48:21
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > Czekalbys prawie 3 godziny az przyjada?

    ja ostatnio po godzinie odpuscilem :(
    ale sprawca byl calkiem spoko i na szczescie nie robil pozniej w TU
    problemow wiec kase dostalem.

    --
    pzdr
    piotrek

  • 17. Data: 2010-03-27 21:53:52
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@p...onet.pl>

    > Nie analizowałem na ile % winny był promil alkoholu
    > w jego krwi. Nie ulegało dyskusji - byłem winny.

    Wg. policji całą winę poniósł by on - to on był z promilem i już.

    --
    AK

  • 18. Data: 2010-03-28 11:00:04
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 27 Mar 2010 21:53:52 +0100, Adam 'Adak' Kępiński wrote:

    >Wg. policji całą winę poniósł by on - to on był z promilem i już.

    To sie zmienia, juz nie przypisuja winy z automatu,
    ale i tak - oplacaloby mu sie zaplacic za szkody :-)

    J.

  • 19. Data: 2010-03-29 13:41:06
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    > To sie zmienia, juz nie przypisuja winy z automatu,
    > ale i tak - oplacaloby mu sie zaplacic za szkody :-)

    Tak, ale przyznałem się do winy.
    Nie lubię być nieuczciwy a szczególnie względem siebie.
    Przyznał mi się, a ja wtedy miałem wykorzystać jego słabość?
    - to nijak mi nie pasowało.

    Artur(m)