    From: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Bardzo spokojny kierowca
    Date: Thu, 18 Mar 2010 16:59:10 +0100

    On 2010-03-18, RadekNet <r...@r...com> wrote:

    > Tylko pamietaj, ze policjantowi placa na godziny a Ty czekasz za
    > darmo... Nam sie ostatnio srednio spieszylo, ale drugi poszkodowany
    > nalegal wiec i ja czekalem. Mieli przyjechac po godzinie. Przy drugim
    > telefonie okazalo sie, ze do tej pierwszej godziny mamy dodac jeszcze
    > conajmniej poltorej... Rozjechalismy sie bez policji.
    >
    > Czekalbys prawie 3 godziny az przyjada?

    Zależy od okoliczności przyrody. Generalnie staram się tak żyć, żeby
    niespodziewane zajęte trzy godziny nie były dla mnie tragedią. Jak mnie
    babka przy ruszaniu z parkingu nie zauważyła to wziąłem oświadczenie i
    pojechałem dalej, jak mnie zahaczy jakiś SzybkiIWściekły i nie będę miał
    jakiegoś pożaru to przy zgłaszaniu sam dodam "państwo się nie będą
    spieszyć"

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski