  • 31. Data: 2010-11-11 21:27:26
    Temat: Re: Bardzo duża mysz
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-11-11 22:07, Marek pisze:

    > Mi na MX 1100 mieści się cała dłoń a koledze pewnie tylko palce więc tym
    > bardziej intryguje mnie wielkość jego dłoni.
    >
    > Proponuję jako odniesienie skali - bochen chleba :-D

    Niektórych tak uczą na kursach komputerowych, że mają prawie leżeć na
    tych myszach. Naciskać na nie całą łapą. Mnie na kursie w pracy (jeszcze
    Win3.11) kiedyś chłop brał za rękę i naciskał ją całą na mysz. Wściekłam
    się na niego i powiedziałam, że ja robię tak jak mi wygodniej.
    Musiałabym wstać z krzesła i wtedy miałabym siłę przygnieść tą mysz, bo
    za nisko siedzę. Przecież to śmieszne, głupie. Po co nadwyrężać rękę,
    napierać ją na mysz.

    --
    animka