  • 1. Data: 2010-10-28 07:23:41
    Temat: Bardzo duża mysz
    Od: "Jacek W." <j...@t...com.NO-SPAM.pl>

    Czy możecie mi polecić jakąś bardzo dużą mysz, żeby duża dłoń leżała
    na niej całą powierzchnią?
    Może ktoś ma takie łapy jak ja i już znalazł ;-)
    Uwaga - Logitech MX 1100 nie jest duża

    Pozdrawiam
    Jacek W.

  • 2. Data: 2010-10-28 10:18:51
    Temat: Re: Bardzo duża mysz
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    W dniu 2010-10-28 09:23, Jacek W. pisze:
    > Czy możecie mi polecić jakąś bardzo dużą mysz, żeby duża dłoń leżała
    > na niej całą powierzchnią?
    > Może ktoś ma takie łapy jak ja i już znalazł ;-)
    > Uwaga - Logitech MX 1100 nie jest duża

    To ja nie wiem czy są jeszcze większe... Zajebistą myszą jest MX
    Revolution ale rozmiarowo jest trochę mniejsza niż MX1100

  • 3. Data: 2010-10-28 13:33:11
    Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl>

    Logitecha 500-tka jest bardzo miła, choć nie taka duża. Ja też szukam i
    nie mogę znaleźć, ale mam inną technikę trzymania myszy...
    f.

  • 4. Data: 2010-10-29 00:06:39
    Od: RudeBoy <news@SPAM_BLOKmwds.pl>

    W dniu 2010-10-28 12:18, PesTYcyD pisze:

    > To ja nie wiem czy są jeszcze większe... Zajebistą myszą jest MX
    > Revolution ale rozmiarowo jest trochę mniejsza niż MX1100

    Też myślałem, że jest zajebista... W sumie to była taką dla mnie ale
    dość krótko po dwóch latach zaczęła cierpieć na podwójne kliknięcie. FV
    mi wcięło i z gwarancji nici...
    Rozczarowała mnie ta "najbardziej zaawansowana mysz na świecie"

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...

  • 5. Data: 2010-10-29 01:33:32
    Od: Padre <P...@n...net>

> [...]
    > na niej całą powierzchnią?
    > Może ktoś ma takie łapy jak ja i już znalazł ;-)

    Proszę bardzo: Natural Wireless Laser Mouse 6000 od Microsoftu. Używam
    od kilku miesięcy i jestem zachwycony choćby z tego powodu że minęły mi
    problemy z bólem nadgarstka, oprócz tego że jest wielka to jest również
    doskonale wykonana, boki ma z gumy a nie pokryte gumowatym lakierem,
    mechanika kółka powoduje że jest to moja pierwsza mysz w której
    korzystam z funkcji przewijania w poziomie, dwie rzeczy tylko wymagaja
    przyzwyczajenia, kółko nie terkocze tylko obraca sie płynnie choć z
    takim "kleistym" oporem jak np. regulacja ostrości w lornetce a boczne
    przyciski są umieszczone za wysoko i wymagają dużego ruchu kciuka.
    Zaletą jest też dobre oprogramowanie pozwalające przypisywać klawiszom
    nawet myszy rejestrowane makra czy automatycznie zmieniac ustawienia
    myszy w zależności od obsługiwanej aplikacji.

    Warto tylko poszukać OEM bo ja kupiłem nówkę z fakturą i roczną
    gwarancją choć bez pudełka za 85zł a w niektórych sklepach wyceniają ja
    na 265zł :)

  • 6. Data: 2010-10-29 10:39:09
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Aż się boję, co na to Animka...
    :-)

    -----

  • 7. Data: 2010-10-29 15:13:36
    Od: "bagno" <b...@o...pl>

    Użytkownik "RudeBoy" <news@SPAM_BLOKmwds.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wcięło i z gwarancji nici...
    > Rozczarowała mnie ta "najbardziej zaawansowana mysz na świecie"

    To chyba normalne o logitechow. Moja MX620 ma to samo.

  • 8. Data: 2010-10-29 15:49:26
    Od: "jwzw" <j...@i...NOSPAM.pl>

    Użytkownik "bagno" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > To chyba normalne o logitechow. Moja MX620 ma to samo.

    To jest chyba norma już.
    Kiedyś to było sporadyczne, ale ostatnio hurtowo wymieniam mikroprzełączniki
    w tych drogich jak i w tych tanich, i niejednokrotnie są to te same
    przełączniki.
    Jakiś producent znowu coś udoskonalił w procesie produkcji mikroprzełącznika
    i napędza rynek ;-)

  • 9. Data: 2010-10-29 15:59:56
    Od: "jwzw" <j...@i...NOSPAM.pl>

    Użytkownik "Padre" napisał w wiadomości grup

> [...]

    > choć bez pudełka za 85zł a w niektórych sklepach wyceniają ja na 265zł :)

    A co, zaryzykuję.
    Dzięki

  • 10. Data: 2010-10-29 16:33:47
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>