  • Data: 2010-11-11 12:47:50
    Temat: Re: Bardzo duża mysz
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2010-11-11, o godz. 12:48:30
    "jwzw" <j...@i...NOSPAM.pl> napisał(a):

    > Ano takiej, że kładąć opuszki palców na końce przycisków myszy i
    > opuszczając swobodnie dłoń, mysz mam pod palcami, a nie pod dłonią.
    > Taki sposób trzymania nie jest dla mnie zbyt
    > wygodny szczególnie gdy CAD-uję przez x godzin.
    > Gdy, z kolei oprę wygodnie dłoń na myszy, to muszę podkurczać palce,
    > żeby swobodnie
    > klikać. To podkurczenie, po kilku godzinach daje o sobie znać.

    A próbowałeś jakiegoś trackballa? Jak dużo robisz myszą to często się
    przydaje. Na początku ciężko złapać precyzję operując kursorem kciukiem
    ale po kilku dniach precyzja przychodzi. Sam używam czasami czegoś
    takiego:
    http://www.logitech.com/pl-pl/mice-pointers/trackbal
    ls/devices/4787
    Zaletą trackballa jest to że masz podparty i nieruchomy nadgarstek a
    kursorem operujesz kciukiem. No i trackballe są zdecydowanie większe od
    myszy. ;-)

    Zdrówko