  • 21. Data: 2014-02-28 11:51:38
    Temat: Re: Barcode Scanner
    Od: Trybun <C...@j...com>

    > Ale w jaki sposób chcesz odczytać z kodu coś czego w tym kodzie nie ma?
    >
    > Zdrówko

    Jest, cena przy kasie czy przy sklepowym skanerze jest widzialna, a więc
    musi być zawarta w kodzie.

  • 22. Data: 2014-02-28 11:52:10
    Od: Trybun <C...@j...com>

    W dniu 2014-02-28 10:31, masti pisze:

    > a czytałeś w ogóle opis aplikacji?
    > https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.cen
    eo

    Mam ją nawet fabrycznie zainstalowaną na tablecie.

  • 23. Data: 2014-02-28 11:57:00
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2014-02-28, o godz. 11:51:38
    Trybun <C...@j...com> napisał(a):

    > Jest, cena przy kasie czy przy sklepowym skanerze jest widzialna, a
    > więc musi być zawarta w kodzie.

    A zastanawiałeś się czy Twój telefon ma dostęp do sklepowej bazy
    danych? Bo kasa i owszem ma.

    Czy Ty w ogóle wiesz do czego służy kod kreskowy? Kod kreskowy to dość
    prymitywny sposób oznaczania produktu a nie kompletny opis produktu
    wraz z jego danymi i cenami.

    Zdrówko

  • 24. Data: 2014-02-28 11:57:05
    Od: Trybun <C...@j...com>

    W dniu 2014-02-28 11:35, aL pisze:

    > Sprawdziłem zainstalowane u mnie aplikacje polskich sklepów z produktami
    > spożywczymi i faktycznie u nas bieda. Żadna nie oferowała dodawania
    > do listy zakupów po kodzie kreskowym. Problem polega na tym, że chyba
    > bardzo
    > mało jest polskich sklepów, które udostępniają bazę danych produktów z
    > powiązanymi kodami kreskowymi. Zrobiłem ten sam test z produktami
    > wyprodukowanymi poza Polską i szukałem w aplikacji holenderskiej sieci
    > Albert Heijn i miałem około 90% skuteczności.
    > aL

    A więc pomijając już to że nie można odczytać na takim skanerze ceny
    towaru, to zadowolenie niektórych użytkowników z tego programu wydaje
    się być bardzo dziwne.

  • 25. Data: 2014-02-28 11:57:54
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2014-02-28, o godz. 11:50:44
    Trybun <C...@j...com> napisał(a):

    > A skąd mam wiedzieć. podchodzę so sklepowego skanera kodu, skanuje go
    > i na wyświetlaczu jest cena. Coś takiego chcę mieć w telefonie, i
    > tylko po to aby sprawdzić cenę, ew. datę produkcji towaru i
    > przydatność do spożycia, ale to już tylko opcja, interesuje mnie
    > gównie cena.

    A Twój telefon jest podłączony do sklepowego systemu sprzedaży? Bo
    sklepowy to i owszem...

    Zdrówko

  • 26. Data: 2014-02-28 12:50:55
    Od: DanW <m...@g...pl>

    > A więc pomijając już to że nie można odczytać na takim skanerze ceny
    > towaru, to zadowolenie niektórych użytkowników z tego programu wydaje
    > się być bardzo dziwne.
    Jeśli chcesz kupić coś z AGD czy RTV to możesz porównać cenę z półki z
    tą w sklepach internetowych - wiesz ile przepłacasz lub korzystasz
    kupując właśnie w tym sklepie. Co do skanowania śmietany to wybacz ale
    mi taki pomysł by nie przyszedł do głowy. Jeśli ktoś nie wie ile
    ostatecznie zapłaci za swoje zakupy a nie potrafi liczyć w pamięci to
    korzystniejszą aplikacją będzie kalkulator.
    Pozdrawiam Dan.

  • 27. Data: 2014-02-28 13:57:48
    Od: masti <g...@t...hell>

    a może gwiazdkę z nieba?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 28. Data: 2014-02-28 14:19:47
    Od: kosmos1978 <...@u...pl>

    W dniu 2014-02-28 11:50, Trybun pisze:

> [...]
    > to aby sprawdzić cenę, ew. datę produkcji towaru i przydatność do
    > spożycia, ale to już tylko opcja, interesuje mnie gównie cena.

    Nie ma takiej możliwości. Chyba, że sklep oferowałby swoją aplikację,
    która łączyłaby się z ich serwerem, a ten udostępniałby potrzebne Ci
    informacje.
    Idea kodów kreskowych (EAN) jest taka, że identyfikują one towar. To,
    jakie informacje na temat danego towaru uzyskasz zależy od tego, do
    jakiej bazy danych się podłączysz.

    Pozdrowienia,
    kosmos

  • 29. Data: 2014-02-28 16:36:32
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 2/28/2014 3:44 AM, Trybun wrote:

    > I pewnie nie znajdzie się nic takiego skoro ktoś tu pisze że cena na
    > kodzie to indywidualna sprawa sklepu..

    owszem, ale jeśli zeskanujesz produkt, czy serwis, to wyskakuje ci
    informacja (no nie tak bezpośrednio) o jego cenach dostępnych online.
    jeśli liczyłeś na to, ze pójdziesz do pobliskiego sklepu, złapiesz z
    półki, twarożek, na którym zapomniano przykleić cenę (co bywa irytujące)
    i sam sobie zeskanujesz, zamiast prosić pracownika, no to niestety, ten
    soft nie da rady (no chyba ze na okrągło, jakoś jeśli ten sklep ma swój
    odpowiednik w sieci, ale tam ceny mogą byc inne). natomiast bardzo
    dobrze się sprawdza, do porównania cen w innych sklepach. no może nie
    twarożku, ale innych "poważniejszych" produktów, dlatego często
    skanowanie kodu w sklepie jest niemile widziane przez jego obsługę. <rs>

  • 30. Data: 2014-02-28 18:32:17
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 27 Feb 2014 18:21:07 +0100, Trybun <C...@j...com> wrote:

    >Na 20 produktów tylko o jednym z nich było w necie, a więc nie wiem co
    >tu chwalić?.

    Winni są producenci. Program pewnie korzysta z bazy GS1, gdzie
    producenci mogą wpisywać dane o produktach. Niestety, jest to bardzo
    pracochłonne i większości się nie chce. Mnie też się nie chce :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280