  • 11. Data: 2014-02-27 23:17:24
    Temat: Re: Barcode Scanner
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 27 Feb 2014 18:23:37 +0100 osobnik zwany Trybun
    napisał:

    > A może znasz jakiś inny tego typu program który będzie się sprawował
    > lepiej od tego Barcode Scanner-a?

    ceneo ma chyba taką opcję

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 12. Data: 2014-02-28 09:44:14
    Od: Trybun <C...@j...com>

    W dniu 2014-02-27 18:28, rs pisze:

    > sorry, nie znam. do moich zastosowan, ten sie sprawuje wysmienicie. <rs>

    I pewnie nie znajdzie się nic takiego skoro ktoś tu pisze że cena na
    kodzie to indywidualna sprawa sklepu..

  • 13. Data: 2014-02-28 09:44:38
    Od: Trybun <C...@j...com>

    W dniu 2014-02-27 18:43, ...:::WISKOLER:::... pisze:
    > Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą Trybun
    > naskrobał(a):

    > U mnie ten program działa we współpracy z Listonic i dopiero Listonic
    > potrafi porównać ceny w różnych sklepach. Co prawda trzech przezemnie
    > wybranych ale czasami i to się przydaje.

    Ale mi nie chodzi o porównywanie cen, a odczyt ceny ze skanu kodu za
    pomocą telefonu czy tabletu.

  • 14. Data: 2014-02-28 09:45:01
    Od: Trybun <C...@j...com>

    W dniu 2014-02-27 23:17, masti pisze:

    > ceneo ma chyba taką opcję

    Raczej nie, Ceneo to porównywarka cen a nie skaner kodów.

  • 15. Data: 2014-02-28 09:45:15
    Od: Trybun <C...@j...com>

    W dniu 2014-02-27 23:00, aL pisze:

    > Skanowanie kodów kreskowych produktów to jedno zastosowanie, ale
    > mi to szalenie ułatwiło tagowanie miejsc typu pub, kawiarnia, lodziarnia,
    > które na swoich wizytówkach lub po prostu menu miały własny, wygenerowany
    > kod matrycowy z informacją o danych adresowych i stronie www.
    > Poza tym używam tego skanera wraz z softem do śledzenia listów
    > przewozowych opatrzonych kodem kreskowym.
    > aL

    Tak, do takich rzeczy faktycznie taki gadżet może się przydać.

  • 16. Data: 2014-02-28 10:12:08
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 28 Feb 2014 09:44:38 +0100 osobnik zwany Trybun
    napisał:

    > Ale mi nie chodzi o porównywanie cen, a odczyt ceny ze skanu kodu za
    > pomocą telefonu czy tabletu.

    ale jakiej ceny? bo EAN zawiera tylko kod produktu. Nie cenę.

  • 17. Data: 2014-02-28 10:26:13
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2014-02-28, o godz. 09:44:38
    Trybun <C...@j...com> napisał(a):

    > Ale mi nie chodzi o porównywanie cen, a odczyt ceny ze skanu kodu za
    > pomocą telefonu czy tabletu.

    Ale w jaki sposób chcesz odczytać z kodu coś czego w tym kodzie nie ma?

    Zdrówko

  • 18. Data: 2014-02-28 10:31:46
    Od: masti <g...@t...hell>

    napisał:

    > Ale mi nie chodzi o porównywanie cen, a odczyt ceny ze skanu kodu za
    > pomocą telefonu czy tabletu.

    a czytałeś w ogóle opis aplikacji?
    https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.cen
    eo

  • 19. Data: 2014-02-28 11:35:51
    Od: aL <b...@w...pl>

    W dniu 2014-02-28 09:45, Trybun pisze:

    > Tak, do takich rzeczy faktycznie taki gadżet może się przydać.

    Sprawdziłem zainstalowane u mnie aplikacje polskich sklepów z produktami
    spożywczymi i faktycznie u nas bieda. Żadna nie oferowała dodawania
    do listy zakupów po kodzie kreskowym. Problem polega na tym, że chyba bardzo
    mało jest polskich sklepów, które udostępniają bazę danych produktów z
    powiązanymi kodami kreskowymi. Zrobiłem ten sam test z produktami
    wyprodukowanymi poza Polską i szukałem w aplikacji holenderskiej sieci
    Albert Heijn i miałem około 90% skuteczności.
    aL

    --
    There's no normal life, Wyatt. There's just life.

  • 20. Data: 2014-02-28 11:50:44
    Od: Trybun <C...@j...com>

    W dniu 2014-02-28 10:12, masti pisze:

    > ale jakiej ceny? bo EAN zawiera tylko kod produktu. Nie cenę.

    A skąd mam wiedzieć. podchodzę so sklepowego skanera kodu, skanuje go i
    na wyświetlaczu jest cena. Coś takiego chcę mieć w telefonie, i tylko po
    to aby sprawdzić cenę, ew. datę produkcji towaru i przydatność do
    spożycia, ale to już tylko opcja, interesuje mnie gównie cena.