    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Bankowóz ktoś przerabiał ?
    Date: Wed, 23 May 2012 19:47:18 +0200

    Użytkownik "Lukasz" napisał w wiadomości
    W dniu 2012-05-23 10:27, Robert_J pisze:
    > Dlatego uważam (i chyba nawet kiedyś był taki pomysł) że powinna być
    > górna granica wartości tzw. "osobowego auta użytkowego", żeby
    > odliczyć
    > było można tylko określoną wartość. Kupiłeś porsche to OK, ale
    > odliczasz
    > koszty tylko do jakiejś granicy :-).

    Kiedys tak bylo jesli chodzi o CIT. Cos 30 czy 60tys w koszty, a
    reszte z zysku po opodatkowaniu.

    >ta, a busy to tylko bez klimy albo z najsłabszym silnikiem, dlaczego
    >pracownik ma mieć dobrze :) Zgaduję że np. Sprintera maxi z klimą i

    Lepiej nie mow, kiedys tak widzialem - autobus, z klima, ale klima sie
    zepsula, a tu na zewnatrz lipiec w pelnej mocy.
    A calym autobusie tylko kierowca ma kawalek okna do uchylenia, z
    drzwiami otwartymi nie bardzo chcial jechac - ale nowsze modele to
    nawet nie wiem czy by pozwolily ruszyc.
    No i problem gotowy ...

    >trzylitrowym dieslem (fajny silniczek bo zapierdziela jak osobówka)
    >za 25000euro nie kupisz (taki to pewnie z 50000...)

    Z tym ze na inne auta limity moga byc inne.
    Dzis przeciez nie ma problemu z rozliczeniem, mozesz sobie zafundowac
    duze, wygodne auto z 500KM pod pedalem i w pelni odliczyc.
    Tylko to PJ kat C ... ale to wyrwiesz dofinansowanie na szkolenie, i
    ten ogranicznik do 90km/h ;-)

    J.