  • Data: 2017-12-15 17:13:49
    Temat: Re: Bandytyzm na drogach
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15.12.2017 o 16:57, Kris pisze:

    > W tym że tu piszesz że problemu nie ma a wyżej piszesz że rutynowe kontrole czy
    badanie trzeźwości to robienie z ludzi przestępców
    > Może określ się dokładniej.

    Uważam, że łapanie dla statystyki zero dwójkowców jest czystej wody
    idiotyzmem, jednak w celu uniknięcia sytuacji jak wyżej (ściganie się z
    policją po ulicach) po prostu się zatrzymuję i daję im dokumenty. Teraz
    jasno?

    > Jeśli uważasz że rutynowa kontrola to robienie z ludzi przestępców to ja mam
    niestety inne zdanie

    Czy ja niewyraźnie piszę, czy nieogara udajesz? Napisz jeszcze, że tych
    kierowów rowerów to też w czasie rutynowej kontroli zatrzymywali. Cała
    Europa się z nas śmiała, a tymczasem rzecznik policji pierdolił że
    pijany kierowca roweru, to jeszcze więkksze niebezpieczeństwo jak pijany
    kierowca.

    > Mogą mnie i raz w tygodniu rutynowo kontrolować bo jeśli dzięki takiej kontroli
    wyeliminują chociaż jednego pijaka za kółkiem czy innego przestępcę to ja jestem w
    stanie tą niedogodność ponieść

    No i brawo. Państwo jest z ciebie dumne. Takich obywateli państwu trzeba.

    Abonament za kurwizję opłacony? Słoiki z pracy podpierdolone za
    niedopełnienie obowiązku meldunkowego? Na czerwonym świetle przykładnie
    stoisz jak nic nie jedzie? Chodnikiem rowerem niegdy nie przejechał.
    Przez przejścia dla pieszych rowerek prowadzimy? Jak dzieciak skończy 10
    lat to rozumiem, że go rowerkiem na jezdnię, bo bo po chodniku już nie
    wolno. Trawką się obywatel nie zaciągał? Nie ma się czego bać, skoro
    obywatel tak przykładem świeci.

    Shrek