  • 11. Data: 2009-04-06 17:29:42
    Temat: Re: Bandit 1200 N po 2000r - jakie hamulce ?
    Od: Sir Piernik <d...@p...onet.pl>

    de Fresz pisze:
    ...>8

    > Ale zacznie hałasować.

    Sprawdziles? Ja sprawdzilem i oswiadczam ze dobrze wyprofilowana szyba
    jednak nie halasuje.

    > Komuś, kto planuje polatać trochę częsciej niż sporadycznie w trasy,
    > zdecydowanie bym sugerował S-kę.

    I tu sie znow zdziwisz.
    Nemrod (syn) ma "S-ke" Kiedys zamienilismy sie w trasie i po powrocie
    zdumiony mowi "Ojciec, to lepiej chroni niz moja owiewka"!
    Zreszta mialem to samo wrazenie ale przez delikatnosc nie powiedzialem
    pierwszy! :)
    Tu jedyna fotka ktora zdolalem wygrzebac w sieci:
    http://www.plesgut.kk.e-wro.pl/Lubiaz/cwdata/FILE004
    7.html

    Sir Piernik
    Betvelwe

  • 12. Data: 2009-04-07 09:21:39
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-04-06 19:29:42 +0200, Sir Piernik <d...@p...onet.pl> said:

    > de Fresz pisze:
    > ...>8

    > Sprawdziles? Ja sprawdzilem i oswiadczam ze dobrze wyprofilowana szyba
    > jednak nie halasuje.

    Sprawdzałem na 2 - mniejszej na reflektor i większej na kierownicy. W
    obu przypadkach najlepsze efekty akustyczne są, gdy szyba jest
    ustawiona tak, że struga ląduje poniżej kasku. To i tak trochę naporu
    powietrza zdejmuje, ale bez szału. Daje powiedzmy +10-20 kmph do
    komfortu (w zależności od siły i kierunku wiatru).
    Przy wyższym ustawieniu - co z tego że nie wieje, jak łeb zaczyna boleć
    od hałasu. Testowane na cichym szczękowcu (C2) i integralu (XRtysionc).
    Z tym że ja nie lubię jeździć w zatyczkach.
    Ale może są konfiguracje, które dla innych osób będą działać lepiej?
    Nie wiem, ja przy moim motocyklu, 2 różnych szybach (obie MGG) i 2
    kaskach takiej nie znalałem.

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco