  • 21. Data: 2009-04-14 22:07:03
    Temat: Re: Banał z BHP
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

    > Mozliwe - po prostu nie zabija sie nomen omenk "kogutka" z ktorego sa
    > niezle jajca...
    >
    > I tym wielkanocnym pozdrowieniem koncze ten watek.
    >
    > Pozdro
    >
    > Maseł
    Ubaw to ja mam z baranów co chcieli robić frezarkę CNC z prowadnic do szuflad.
    Niektórzy z nich uczestniczyli w wielce pouczającej i poważnej dyskusji na temat
    magazynowania powietrza. Cudnie ich ktoś wkręcił. Ubaw po pachy. Ciekawe były
    również rozważania na temat budowy samochodu elektrycznego. Nieźłe się bawiłem
    przy czytaniu .... . Długo by wymieniać bzdury jakie się przewinęły przez grupę
    menażeria inżynieria. Ja wiem ze to przykrość jak się w trakcie dyskusji okazuje
    że brało się udział w czymś o czym nie ma się pojęcia tylko dziwne teorie
    wyssane z palca. Gdzieś widziałem takie motto pod czyimś podpisem. " Dokąd nie
    poznałem internetu , nie wiedziałem ze na Ziemi żyje tylu idiotów" Lem to
    napisał. A to był mądry człowiek i wiedział co pisze. Pasuje do tej grupy jak
    ulał.