  • 81. Data: 2012-05-13 19:14:24
    Temat: Re: Bajery w autach
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sun, 13 May 2012 16:59:41 +0200, DoQ <p...@g...com> wrote:

    >Ja otwieram albo zamykam okna :)

    To już wiem po co mam elekrykę szyb po obu stronach :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 82. Data: 2012-05-13 19:15:42
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "Cavallino" <c...@k...pl> wrote in message

    > Porównanie dobre - automatyczne spłukiwanie czy nawet puszczanie wody w
    > kurku ma tyle sensu co automat w klimie.
    > Niby fajne, ale w praktyce sprawia nie mniej problemów niż porządnie
    > zrobiona ręczna obsługa.

    Dobra reczna obsluga nigdy nie zastapi dobrego automatu. Dobrego- czyli z
    wieloma czujnikami i komputerem. W sezonie prawie nie dotykam sterowania
    klima (zdecydowanie czesciej moja zona, bo sobie podwyzsza temperature po
    swojej stronie :-)
    A w samochodzie im mniej trzeba sie zajmowac innymi rzeczami poza
    kierowaniem samochodem - tym lepiej i bezpieczniej.

    --
    Axel

  • 83. Data: 2012-05-13 19:16:25
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Adam Płaszczyca

    > OK, wole być chłodnym mięczakiem niż ugotowanym twardzielem ;)

    A muchomory jadasz gotowane czy na surowo? :>

  • 84. Data: 2012-05-13 19:16:41
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sun, 13 May 2012 18:39:38 +0200, "Marek Dyjor"
    <m...@p...onet.pl> wrote:

    >HINT francuzy...

    HINT tylna

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 85. Data: 2012-05-13 19:17:52
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Cavallino

    > Od chłodzenia wnętrza JUŻ PRZEWIETRZONEGO.

    Czy wnętrze z koniem można kiedykolwiek uznać, za PRZEWIETRZONE? Obawiam
    się, że zdania mogą być podzielone...

  • 86. Data: 2012-05-13 19:19:31
    Temat: Re: Bajery w autach "po 2000" roku
    Od: "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl>

    " Michał" <m...@W...gazeta.pl> wrote in message
    > Pytanie takie: jakie bajery w autach "po 2000" okazały się
    > użyteczne i chcielibyśmy je (dalej?) mieć a jakie nie bardzo ?

    Jak się nazywa taki myk, powodujący włączenie kierunków (na krótki okres
    czasu) po lekkim pyknięciu wajchą kierunkowskazów?

  • 87. Data: 2012-05-13 19:24:58
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Hants

    > Jak się nazywa taki myk, powodujący włączenie kierunków (na krótki okres
    > czasu) po lekkim pyknięciu wajchą kierunkowskazów?

    MAKRELATRONIC

  • 88. Data: 2012-05-13 19:26:12
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    > na początku daje sam nawiew powietrza. Generalnie w samochodzie
    > praktycznie okien nie otwieram.

    A ja otwieram wszystkie okna z pilota wchodzac na parking, ruszam (klima
    wlaczona jest non stop przez 12 miesiecy w roku - full automat) zostawiajac
    owarte tylne szyby i po kilkudziesieciu metrach juz jest calkiem przyjemnie.
    Niestety, nowsza wersja juz nie ma takiej opcji :-(

    --
    Axel

  • 89. Data: 2012-05-13 19:36:29
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    > J.F., Sat, 12 May 2012 21:36:07 +0200, pl.misc.samochody:

    > Ford rozumie po angielsku i nie widzę przeciwwskazań, żeby miał po polsku
    > nie rozumieć. Kwestia softu.

    Właśnie - kwestia, jak konkretny producent traktuje klientów...
    Zobacz kiedy która marka wprowadziła nasz język do fabrycznej nawigacji...

    --
    Wojciech Smagowicz

  • 90. Data: 2012-05-13 19:44:38
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2012-05-13 19:19, Hants pisze:
    > " Michał" <m...@W...gazeta.pl> wrote in message
    >
    > Jak się nazywa taki myk, powodujący włączenie kierunków (na krótki okres
    > czasu) po lekkim pyknięciu wajchą kierunkowskazów?

    Nazywa się np. Opel i jest wkurwiającym niemiłosiernie wynalazkiem. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl