  • 71. Data: 2012-05-13 18:39:38
    Temat: Re: Bajery w autach
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Marek 'marcus075' Karweta wrote:
    > Michał, Sat, 12 May 2012 20:48:06 +0000 (UTC), pl.misc.samochody:

    > Tylniej nigdy nie zrobili skrętnej.

    HINT francuzy...

  • 72. Data: 2012-05-13 18:44:58
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 13-05-2012 18:38, Marek Dyjor pisze:
    > imho to samochód jest zbędny bo masz nogi i możesz sam iść gdzie
    > potrzebujesz. A jak trza jechać do powiatu to można pożyczyć kunia od
    > Staszka i na oklep pojechać.

    Nie samochód musi być, skoro sąsiad ma.

    --
    Pozdr.

  • 73. Data: 2012-05-13 18:46:01
    Temat: Re: Bajery w autach "po 2000" roku
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Istotnie. I żadne trójliterowe bożki nie pomogą.

    Fakt, nie jechałem wtedy z Tobą bo bym Ci pomógł :P

    --
    Pozdr.

  • 74. Data: 2012-05-13 18:47:55
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "AL" <a...@s...tam> napisał w wiadomości grup

    > mam dwustrefowa i nie zauwazam duzej zalety, z cztero strefowej mysle, ze
    > byloby podobnie.
    > Nie lubie jak zimne powietrze dmucha bezp. na mnie.

    > raz ustawiasz i zapominasz
    >
    > w manualnej wciaz krecisz i nie jest dobrze (tak mam w sluzbowej
    > megance) - wkurzajace.

    Tyle że w megance z automatem jest dokładnie tak samo.
    A np. w Punto ręczna wystarczała w 100%.
    W Ceedzie nie ma już tak dobrze, bo niby ma klimatyzowany schowek, za to
    fatalnie rozwiązany dopływ zimnego powietrza do tegoż.

  • 75. Data: 2012-05-13 18:48:26
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup

    > że nie musisz kręcić...

    Musisz, chyba że ktoś nie ma żadnych wymogów.

  • 76. Data: 2012-05-13 18:49:45
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup

    > albo muszle klozetowe ze spłukiwaniem w ciepłej łazience.

    Porównanie dobre - automatyczne spłukiwanie czy nawet puszczanie wody w
    kurku ma tyle sensu co automat w klimie.
    Niby fajne, ale w praktyce sprawia nie mniej problemów niż porządnie
    zrobiona ręczna obsługa.

  • 77. Data: 2012-05-13 18:50:25
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup

    > może nie miał i nie wie jakas jest wygodna :)

    > a od czego jest klimatyzacja?

    Od chłodzenia wnętrza JUŻ PRZEWIETRZONEGO.

  • 78. Data: 2012-05-13 18:54:30
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 13-05-2012 18:49, Cavallino pisze:
    > Porównanie dobre - automatyczne spłukiwanie czy nawet puszczanie wody w
    > kurku ma tyle sensu co automat w klimie.
    > Niby fajne, ale w praktyce sprawia nie mniej problemów niż porządnie
    > zrobiona ręczna obsługa.

    Faktycznie, ustawienie żądanej temp. i wciśnięcie AUTO jest niebywale
    problematyczne. Ale tak to jest jak ktoś nie ma pewnej funkcjonalności i
    dorabia ideologie..

    --
    Pozdr.

  • 79. Data: 2012-05-13 19:03:56
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Cavallino

    > Porównanie dobre - automatyczne spłukiwanie czy nawet puszczanie wody w
    > kurku ma tyle sensu co automat w klimie. Niby fajne, ale w praktyce
    > sprawia nie mniej problemów niż porządnie zrobiona ręczna obsługa.

    Nie stać Cię i dorabiasz ideologię.

  • 80. Data: 2012-05-13 19:12:51
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sun, 13 May 2012 16:25:20 +0200, Adam Płaszczyca
    <t...@o...spamnie.org.pl> wrote:

    >To potrafie i bez nich,a o zakład
    >ide, że do słupka juz tak nie dojedziesz, bo jak trafi miedzy nie, to nic
    >nie pokażą.

    Pokażą.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280