  • 391. Data: 2012-05-17 10:48:22
    Temat: Re: Bajery w autach "po 2000" roku
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kamil" napisał w wiadomości grup
    On 16/05/2012 16:23, Adam Płaszczyca wrote:

    >To jak, wędzisz sam, czy nie?

    Znam takich co sami wedza.
    Takie czasy - chcesz wiedziec co jesz, to musisz zaczac od karmienia
    swini :-)

    >Beczki na śledzie też sam skleciłeś, czy trzymasz je w plastikowych
    >pojemnikach prowadzących do zidiocenia?

    Ale wiesz - kapusta z plastiku to nie to samo ..

    >No i dlaczego masz Granadę, zamiast furmanki?

    Bo te Granade to sam zlozyl :-)

    J.

  • 392. Data: 2012-05-17 11:27:12
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 17/05/2012 09:48, J.F wrote:

    > Znam takich co sami wedza.
    > Takie czasy - chcesz wiedziec co jesz, to musisz zaczac od karmienia
    > swini :-)

    Na szczęście mięsa nie jadam, a warzywa bez problemu w ogrodzie rosną. :)

    > Ale wiesz - kapusta z plastiku to nie to samo ..

    Kiszona kapusta to też zidiocenie, powinien biegać boso po lesie i
    korzonki zbierać.

    > Bo te Granade to sam zlozyl :-)

    hehe

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 393. Data: 2012-05-17 12:16:08
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 17 May 2012 09:23:12 +0100, kamil napisał(a):

    > To jak, wędzisz sam, czy nie? Beczki na śledzie też sam skleciłeś, czy
    > trzymasz je w plastikowych pojemnikach prowadzących do zidiocenia?

    Zdarza się, że wędzę. Potem zlatiują się 'sępy' i mnie obżerają.
    Beczek nie skleciłem, i nie twierdzę, że coś prowadzi do zidiocenia, a
    tylko do zaniku umiejętności.
    Plastikowej beczki nie zrobię, drewnianą od biedy sklecę.

    > No i dlaczego masz Granadę, zamiast furmanki?

    Nie mam Granady. Jesteś kilka lat zapóźniony :D

    --
    ___________ (R)

  • 394. Data: 2012-05-17 13:22:36
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "AdamPłaszczyca" napisał w wiadomości
> [...]
    >tylko do zaniku umiejętności.
    >Plastikowej beczki nie zrobię, drewnianą od biedy sklecę.

    Nie sklecisz.
    To wymaga umiejetnosci, a tych nigdy nie miales (tzn umiejetnosci
    klecenia beczek).

    No moze po dwoch miesiacach dziesiata beczka ci wyjdzie :-)

    J.

  • 395. Data: 2012-05-17 15:31:43
    Temat: Re: Bajery w autach
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 14 May 2012 11:07:44 +0200 osobnik zwany Cavallino
    wystukał:

    Kapelusz Warning

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 396. Data: 2012-05-17 18:55:14
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 17 May 2012 08:59:33 +0200, "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>
    wrote:

    >Chodzilo mi o co innego - ze odblokowuja sie _tylko_ drzwi kierowcy. W Audi
    >odblokowywaly sie wszystkie zamki.

    Tak jest w Mondeo, po pociągnięciu za klamkę kierowcy odryglowują się
    wszystkie zamki.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 397. Data: 2012-05-17 18:56:19
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 17 May 2012 10:21:25 +0200, Mirek Ptak
    <n...@n...pl> wrote:

    >No tak - tak to działa. Zresztą podobnie jest, jak się otwiera drzwi
    >kluczykiem - odblokowują się jedynie drzwi kierowcy - resztę trzeba
    >otworzyć już klawiszem na konsoli. W Vectrze kluczykiem otwierało się
    >wszystkie zamki OIDP.

    W Vectrze C którą czasami jeżdżę, po naciśniećiu przycisku na pilocie
    odryglowują się drzwi kierowcy. Po drugim naciśnięciu reszta.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 398. Data: 2012-05-17 19:10:56
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-05-15 21:17, Adam Płaszczyca wrote:

    > Tak, misiu.
    > 3 mrugnięcia to 3 sekundy. Czas wystarczający według Ciebie na:
    >
    > 1. zasygnalizowanie
    > 2. upewnienie się
    > 3. wykonanie manewru.
    >
    > Bujaj dalej. 3 sekundy zajmuje dośc szybka zmiana pasa na autostradzie.
    > Jeśli robisz to łagodnie, to zajmuje to 5-10 sekund.
    >
    > 3 mrugnięcia pozwalają na sygnalizowanie, że się zmienia pas. Ale nie na
    > zgodnie z przepisami zasygnalizowanie zamiaru i całego manewru.

    Widać różnimy się trochę. Ja w mieście staram się sygnalizować zamiar
    manewru, jak już jestem pewny, że się mam go przeprowadzić (po co
    niepokoić kierowców mrugając przed nimi, jeśli widzisz, że przed nich i
    tak nie wjedziesz?). A jak już jestem w czasie manewru (połową samochodu
    na drugim pasie) to kierunek odpuszczam - niech wszyscy wiedza, że
    zamierzam zmienić tylko jeden pas, a nie wszystkie trzy.

    Gdzie widzisz problem? A jak już zamierzam "prosić" o wpuszczenie, to
    mocniej wciskam i miga stale. W czym problem?

    Shrek.

  • 399. Data: 2012-05-17 21:10:42
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-05-17 18:56, *jerzu* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    > W Vectrze C którą czasami jeżdżę, po naciśniećiu przycisku na pilocie
    > odryglowują się drzwi kierowcy. Po drugim naciśnięciu reszta.

    W poliftowej można to sobie samemu zmienić.

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 400. Data: 2012-05-17 21:37:25
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 17 May 2012 21:10:42 +0200, Mirek Ptak
    <n...@n...pl> wrote:

    >W poliftowej można to sobie samemu zmienić.

    2005, przedliftowa.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280