  • 211. Data: 2012-05-14 21:01:08
    Temat: Re: Bajery w autach "po 2000" roku
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Na moto jest chyba wiecej opcji - uniesc reke/noge albo przegazowac? ;]

    W korku przy kilku km/h uniesienie reki grozi gleba, nogi nie bedzie widac a
    przygazowek nie lubie :-)

    Dysiek

  • 212. Data: 2012-05-14 21:50:38
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Mon, 14 May 2012 11:24:34 +0200, Mirek Ptak
    <n...@n...pl> wrote:

    >Astry III i IV sedan mają tak też niestety - niestety, bo nie wszystkie
    >wersje mają klawisz z konsoli powtórzony na pilocie.

    No to umnie jest przycisk w kabinie, przycisk na klapie i dodatkowo na
    pilocie :P

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 213. Data: 2012-05-14 21:53:00
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sun, 13 May 2012 23:35:53 +0200, Grejon <g...@g...com> wrote:

    >Wystarczą zamki, które uniemożliwią zaryglowanie drzwi, gdy są otwarte.
    >Miałem coś takiego w zastępczym Traficu. Łatwiej by było trzasnąć
    >obrotowymi drzwiami, niż kluczyki tam zatrzasnąć. :)

    Ja mam to w Masterze. Ale mimo wszystko udało mi się kluczyki
    zatrzasnąć w aucie. 300 kilometrów od domu.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 214. Data: 2012-05-14 22:22:42
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Rafał Grzelak" <s...@s...com> napisał w wiadomości
> [...]
    ho.pl... >Dnia

    > Pozwala to skorzystac bez bagaznika bez rozbrajania alarmu, ale i tak
    > nie widze zalet.

    Nie wiedziałem, że może mieć takie zastosowanie. Aż sprawdzę czy alarm się
    nie włączy przy takim otworzeniu bagażnika.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 215. Data: 2012-05-14 22:53:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 14 May 2012 13:00:35 +0100, kamil napisał(a):

    > Czekaj, coś mnie ominęło? Mistrz Płaszczyca miał wypadek?

    No nie, wypadek nie, rannych nie bylo, nawet kolizja nie bardzo mozna to
    nazwac :-) Ale to juz stara sprawa - dwa lata, trzy ?

    Ot pewnego zimowego dnia, jadac z predkoscia dopasowana do warunkow, i
    wyprzedzajac jakies cioty w kapeluszach, zapomnial ze nie jedzie ukochana
    granada, i przedni naped go zaskoczyl :-)

    J.

  • 216. Data: 2012-05-14 23:03:47
    Temat: Re: Bajery w autach
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2012-05-14 20:48, Rafał Grzelak pisze:

    > Musze w koncu zajrzec w obudowe lusterek, bo jesli instalacja jest i
    > jest podlaczona, to mata grzejna/szkielka z mata nie sa wielkim kosztem.

    Jeśli nie kupiłeś auta jako nowe w salonie, to zajrzyj. W podgrzewanych
    lusterkach są najczęściej głupie konektorki, które lubią śniedzieć. I
    potem lusterko nie grzeje ani trochę.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 217. Data: 2012-05-15 00:33:54
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 14 May 2012 10:34:07 +0100, kamil napisał(a):

    > A ty z rodziną na wakacje jeździsz na wakacje, czy podchody harcerskie?
    > Bo ja, generalnie mówiąc, w dupie mam orientowanie się w drodze do
    > hotelu w terenie, którego więcej na oczy nie zobaczę.

    Widzisz, fajnie móc dojechac, jak navi padnie. Ja potrafię,a Ty wtedy nie
    masz w dupie, tylko w niej jsteś.

    --
    ___________ (R)

  • 218. Data: 2012-05-15 00:34:21
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 14 May 2012 14:01:01 +0200, AL napisał(a):

    > ups - poprawka: w tramwajach (ale w sumie tez po torach jezdzi :)

    W kolejnictwie też.

    --
    ___________ (R)

  • 219. Data: 2012-05-15 00:35:13
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 14 May 2012 19:25:03 +0200, Shrek napisał(a):

    > Ze trzy (jak nie więcej). I twierdzi, że to dowód jego mistrzostwa, bo
    > rozbija się, a dalej żyje i dzięki temu ma lepsze umiejętności od tych,
    > co się nie rozbijają i nie mają doświadczenia:P

    Cóz, jednak umiejątnośc bezpiecznej ucieczki bez narazania innych, a nie
    walenie naczołówke jest dośc cenna.

    --
    ___________ (R)

  • 220. Data: 2012-05-15 00:35:59
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 14 May 2012 22:53:25 +0200, J.F. napisał(a):

    > No nie, wypadek nie, rannych nie bylo, nawet kolizja nie bardzo mozna to
    > nazwac :-) Ale to juz stara sprawa - dwa lata, trzy ?

    Tyle lat temu, to ja Granadę sprzedałem... To było w 2003 czy 2004... ;)

    > Ot pewnego zimowego dnia, jadac z predkoscia dopasowana do warunkow, i
    > wyprzedzajac jakies cioty w kapeluszach, zapomnial ze nie jedzie ukochana
    > granada, i przedni naped go zaskoczyl :-)

    A, to o Berlingo :D

    --