  • 171. Data: 2012-05-14 14:01:01
    Temat: Re: Bajery w autach "po 2000" roku
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-05-14 13:58, AL pisze:

    > Ciekawe swoja droga kiedy na ten pomysl wpadna?
    > W kolejnictwie jest stosowany od lat.

    ups - poprawka: w tramwajach (ale w sumie tez po torach jezdzi :)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 172. Data: 2012-05-14 14:09:37
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 12 May 2012 21:43:25 +0200, bratPit

    > ale prowadzić nocą we mgle, obserwować
    > drogę i monitor? no nie wiem...

    Po co obserwować cały czas monitor? Tam jest taki kontrast, że jak wlizie
    coś ciepłego przed kamerę, to się odrazu to kątem oka na monitorze zauważy.

    --
    Pozdor Myjk
    http://rejestratory-trasy.pl

  • 173. Data: 2012-05-14 14:10:28
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 14/05/2012 13:01, AL wrote:

    > ups - poprawka: w tramwajach (ale w sumie tez po torach jezdzi :)

    Przecież Granady mają podobny mechanizm - sypią rdzę z nadkoli.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 174. Data: 2012-05-14 14:15:23
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-05-14 13:55, *kamil* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    > A mają drugi na pilocie?

    Mają, a trzeci na klapie

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 175. Data: 2012-05-14 14:18:16
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-05-14 12:39, *Krzysiek Kielczewski* napisał, a mnie coś
    podkusiło, żeby odpisać:

    > Bez sensu. Ciekawe czym się kierowali podczas projektowania.

    Cholera ich wie :) w GTC zrobili to całkiem fajnie w znaczku opla, a w
    sedanach przycisku na klapie brak.

  • 176. Data: 2012-05-14 14:21:21
    Temat: Re: Bajery w autach
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sun, 13 May 2012 12:12:21 +0200, Dysiek napisał(a):
    > Ok, jezeli auta ma wiecej jak jednego kierownika. Jak jezdzi jedna osoba to
    > lusterek sie praktycznie nie dotyka :-)

    ... ale składanie jak najbardziej się przydaje :)
    Ja stosuję w garażu, gdy trzeba dwa auta zaparkować.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 177. Data: 2012-05-14 14:25:32
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 14.05.2012 AL <a...@s...tam> napisał/a:

    > Dlatego podczas dlugich wyjazdow - bardzo lubie jazde z wlaczonym
    > tempomatem - ulga dla nog oraz zapewnia mi to stala predkosc bez
    > patrzenia ciagle na 'budzik'.

    Rewelacyjna rzecz jak wiemy, że stoją tylko nie wiemy dokładnie gdzie.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 178. Data: 2012-05-14 14:34:23
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    > Jakbyś pod lakierem miał warstwę rdzy to i przy delikatnym dotknięciu by
    > zostawały ślady :)

    Nie, no ja mam na myśli tylko i wyłącznie kontakt zderzak-zderzak (plastikowy)
    Metal jest jednak zdecydowanie mniej plastyczny, zwłaszcza przerdzewiały ;)

  • 179. Data: 2012-05-14 14:35:21
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Mon, 14 May 2012 11:10:12 +0200, Jakub Witkowski napisał(a):
    > "Obiłeś"? Bzdura. Nawet 10x mocniejsze walnięcie zostawia slady dostrzegalne
    głównie lupą.

    I co z tego, jak u nas co drugi właściciel auta dostaje zawału gdy jego
    bezcenną własność się dotknie plastikową odbojnicą drzwi, nie mówiąc już o
    tym gdy dotkniesz go metalową częścią swoich drzwi...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 180. Data: 2012-05-14 14:37:41
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    > Metal jest jednak zdecydowanie mniej plastyczny
    "elastyczny" miało być...