  • 181. Data: 2012-05-14 14:40:47
    Temat: Re: Bajery w autach
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2012-05-14 09:39, Marek Dyjor pisze:

    > genialny pomysł ;-)

    A już od jutra przeczytamy: "na tej grupie dowiedziałem się, że niezwykle kreatywnym
    sposobem parkowania jest..." ;)

  • 182. Data: 2012-05-14 14:41:14
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sun, 13 May 2012 15:29:36 +0200, Adam Płaszczyca napisał(a):
    > ??? Cholera, dobrze, że służbowe Berlingo o tym nie wiedziało....
    > Uruchomienie silnika, klima na maksa, przedmuch przez 20 sekund na obiegu
    > zewnętrznym, potem właczenie wewnętrznego i po 2 minutach mamy w środku
    > ludzkie 24 stopnie.

    A ja w głupim getzu stojącym cały dzień na pełnym słońcu przejeżdżałem z
    otwartymi 4 szybami kilkadziesiąt metrów, potem włączałem klimę i było OK.
    W równolegle posiadanym focusie z przednimi elektrycznymi przez dobrych
    kilka minut nie dało się oddychać bez poparzenia górnych dróg oddechowych ;)

    Dla mnie brak wszystkich szyb elektrycznych to podobna dyskwalifikacja auta
    jak np. przy braku tylnej wycieraczki.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 183. Data: 2012-05-14 14:46:08
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 14.05.2012 Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury> napisał/a:

    > Nie, no ja mam na myśli tylko i wyłącznie kontakt zderzak-zderzak (plastikowy)
    > Metal jest jednak zdecydowanie mniej plastyczny, zwłaszcza przerdzewiały ;)

    Ja tam wierzę, że niektóre złomy są tak zardzewiałe, że ruda wchodzi
    nawet na plastikowe zderzaki :)

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 184. Data: 2012-05-14 14:48:23
    Temat: Re: Bajery w autach "po 2000" roku
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Krzysiek Kielczewski nabazgrał(a):

    > Rewelacyjna rzecz jak wiemy, że stoją tylko nie wiemy dokładnie gdzie.

    A to fakt ... kiedyś trafiliśmy na aktywny i spokojnie czekaliśmy na dany
    słupek (info z CB) tempomacik ustawiony, prawy pas .. i po lewej tigra
    śmigneła i błysk :) pechuś ....

  • 185. Data: 2012-05-14 15:24:01
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "Mirek Ptak" <n...@n...pl> wrote in message

    > Mają, a trzeci na klapie

    No, ale zeby nacisniecie tego na klapie cos dalo, musi byc wczesniej
    nacisniety albo w srodku, albo na pilocie.

    --
    Axel

  • 186. Data: 2012-05-14 15:30:02
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sat, 12 May 2012 21:52:39 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):
    > Wydaje się fajne jak ktoś jeździ z tempomatem.
    > Tyle że taka radarowa elektronika to pewnie zawsze będzie droga...
    > No chyba że upowszechnią się systemy awaryjnego hamowania przy zbliżaniu
    > się do przeszkody i korzystać będą ze wspólnych czujników.

    Ja czasami na trasie korzystam ze zwykłego tempomatu w C5 i cholernie
    brakuje tych radarów - co chwila trzeba albo wyłączać albo zmieniać
    ustawienia.

    > Póki co chyba nie na rynku żadnej sensownej...
    > Za kilkadziesiąt tysięcy zł dostajemy samochód który pali z 1l/100km mniej.

    IMHO czysta ściema, nie ma to nic wspólnego z ekonomią czy ekologią :)
    Jedno sensowne zastosowanie to ew. taksówki - jedna firma taksówkowa nabyła
    całą flotę priusów i według znajomego który tam pracuje - ma szanse to się
    zwrócić. Pytanie co gdy padną akumulatory...

    > Nie wiem, ale grzane są fajne :)

    Chyba czymś bezcennym by była nienagrzewająca się od słońca kierownica i
    gałka skrzyni biegów :)

    > Jak będzie umiało zaparkować lepiej niż ja, to poproszę

    To chyba nigdy :) Jakoś czuję że to automatyczne parkowanie podda się w
    większości miejsc gdzie nawet średnio wprawny kierowca da radę...

    > Też przydatne, ale pytanie o prezentacje tych danych, bo musiałby to być
    > chyba jakiś HUD, a to chyba jeszcze raczkuje jeżeli chodzi o zastosowania
    > motoryzacyjne.

    Tu też nie widzę szans: HUD musiałby być "pełnoszybowy" by się nadawał do
    użytku i nie rozpraszał kierowcy. A to oznacza albo dyskomfort dla
    pozostałych użytkowników samochodu, albo okulary dla prowadzącego.

    > Jak dla mnie zbędne, chociaż przy coraz większej ilości różnych
    > funkcjonalności gałkologia mocno się komplikuje.

    Zamiast rozpoznawania mowy - bluetooth. Rewelacja, nie muszę w ogóle
    wyciągać z kieszeni telefonu i mogę bez problemu zadzwonić do kogo sobie
    zechcę.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 187. Data: 2012-05-14 15:42:07
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Krzysiek Kielczewski" <k...@g...com> napisał w
    wiadomości news:slrnjr0amd.f8v.krzysiek.kielczewski@krzyk.sail-
    ho.pl...

    > Przydatne jak masz brudny samochód i/lub zajęte ręce. (mam na myśli
    > otwieranie klapy z pilota, a nie samego zamka)

    Otwieranie klapy z pilota jest bardzo przydatne. Ja jednak pisałem o
    otwieraniu samego zamka. Jest to o tyle bez sensu, że i tak muszę złapać
    ręką za uchwyt (w którym jest przycisk zamka) żeby podnieść klapę.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 188. Data: 2012-05-14 17:01:25
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 14-05-2012 13:58, AL pisze:
    > Ciekawe swoja droga kiedy na ten pomysl wpadna?
    > W kolejnictwie jest stosowany od lat.

    Świetny pomysł! Tak ze 300kg. Tylko kiedy go sypać? Cały czas czy jak
    już wpadnie w poślizg i pojedzie bokiem?

    --
    Pozdr.

  • 189. Data: 2012-05-14 17:06:23
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 14-05-2012 11:35, Artur M. Piwko pisze:
    > Tak samo lusterka... prawdziwi faceci potrafią obejrzeć się za siebie.
    > Tylko mientkie psity używają lusterek...

    Otóż to.

    --
    Pozdr.

  • 190. Data: 2012-05-14 17:44:27
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-05-14 11:10, Jakub Witkowski wrote:

    > "Obiłeś"? Bzdura. Nawet 10x mocniejsze walnięcie zostawia slady
    > dostrzegalne głównie lupą.

    Śmiej się. "Kolega" zobaczył, że na parkingu ktoś zaparkował za blisko
    niego. Nazwał go "cwelem jebanym śmieciem" - trochę patrzyłem na niego
    jak na debila, bo między dzwiami zostało jakieś 40cm - jak dla mnie
    norma. I wiesz co? Wkrótce doszedł do wniosku, że jak ktoś za blisko
    jego 10 letniego strucla stanął, to na pewno go drzwiami obił. Jak
    pomyślał tak poszedł sprawdzić i rzeczywiście znalazł - w odwecie mu
    szyby poopluwał. Potem pokazywał, ja tam nie widziałem, ale podobno pod
    słońce widać. Niektórzy ludzie są popierdoleni na punkcie swoich
    szpachelwagenów:P

    Shrek.